سخنان مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی تهران درباره ارتباط بروز ترافیک با تاکسی‌های موبایل با واکنش بسیاری از سوی کاربران مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنان مظفر مدیرعامل سازمان تاکسی رانی تهران درباره نرم افزارهای موبایلی تاکسی رانی که به تعبیر او باعث ترافیک شده اند، باعث واکنش نشان دادن تعدادی از کاربران سرویس مشکلات مردم شده است. مشروح سخنان مدیرعامل تاکسی رانی را (اینجا) بخوانید.
کاربران سرویس مشکلات مردم با انتقاد از این مدیر شهرداری گفته اند چرا مشکلی که سالهاست تهران را آزار می دهد به نرم افزارهایی نسبت داده شده که به تازگی، بخشی از مردم را به حرفه جابجایی مسافر وارد کرده است.
یکی از مخاطبان به طعنه، در پاسخ به سخنان مظفر گفته: مشکل از انحصار شکنان است مشکل از آنانی است نمی خواهند هزینه ناکارآمدی برخی را پرداخت کنند. بجای آنکه از روشهای موفق الگو بگیرید و خود را بروز نمایید تمام تلاشتون حذف روش های کارامد  است.
مخاطب دیگری خطاب به مدیر پیشگفته شهرداری نظرش را اینطور ابراز کرده: 30 هزار ماشین چه نقشی در ترافیک 3 میلیون ماشین و همین تعداد موتور در تهران دارند،بهانه های الکی نیارید!
کاربر دیگری تقصیر ایجاد راهبندان را به گردن نظارت سازمان تاکسیرانی انداخته و نوشته: بخشی از ترافیک هم به دلیل تاکسی های خالی است که فقط دنبال مسافر دربست و گرفتن کرایه دو تا سه برابر هستند.
پرهام، از کاربران سرویس مشکلات مردم اینطور، مظفر را به چالش کشیده: به این میگن قلب کردن موضوع نرم افزارهای موبایلی اتفاقا از پرسه زدن الکی راننده ها جلوگیری میکنه .
یکی دیگر از کاربران که خود را فرزاد معرفی کرده در این باره نوشته: اولا نرم افزار موبایل کلا دو سال نیست راه افتاده ولی تهران 20 ساله مشکل ترافیک داره دوما اونهایی که از نرم افزار موبایلی استفاده میکنن اگه نرم افزار نباشه ماشین شخصی میارن بازم ترافیک زیاد میشه من خیلی از مردم رو دیدم که بعد از راه افتادن این نرم افزار ها کمتر ماشین شخصی استفاده میکنن.
البته هنوز تحقیقی که سخن فرزاد را بتواند اثبات کند، منتشر نشده ولی این هم برای خودش، نظری است.
مخاطب دیگری اینطور تاکسیرانی را مورد نوازش قرار داده: امنیت مسافران به خطر نیفتاده، امنیت جیب  آژانسها به خطر افتاده، رانندگان هم اکثرا عضو اژانسهای موبایلی شده اند، پس نگران انها نباشید.
علی هم بحث قابل توجهی را بیان کرده که جای بررسی بیشتری دارد. او نوشته: نرم افزاهای موبایلی نزدیک ترین خودرو ممکن رو می فرستن. شما بگین این باعث کاهش ترافیک میشه یا کاهش؟

اینطور که پیداست مخاطبان با مدیرعامل تاکسیرانی درباره دلایل ایجاد ترافیک تهران همنظر نیستند. آنها معترضند چرا تاکسیهای موبایلی به عنوان مقصر اصلی در پدیدآمدن اصلی ترین مشکل پایتخت یعنی ترافیک گره خورده، معرفی می شود.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =