در فدراسیون فوتبال هم تقریبا کسی نمی‌داند چه اتفاقی قرار است از سوی سرمربی تیم‌ملی رقم بخورد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در ادامه چالش‌هاي فراواني كه كارلوس کی‌روش اخيراً با فوتبال ايران پيدا كرده و در آستانه ديدارهاي حساس تيم ملي در مقدماتي جام جهاني، هر روز خبر تازه‌اي درباره ماندن يا رفتن مرد پرتغالي نيمكت تيم ايران به گوش مي‌رسد. کی‌روش طي اين مدت زياد حرف از رفتن زده اما فدراسيون مخالفت جدي خودش را اعلام كرده و او هم ماندني شده است. این در حالي است كه اين روزها كمتر كسي است که نداند كارلوس مثل قبل، عطش كار در تيم ملي را ندارد و همين موضوع باعث شده پيشنهادهاي جديدي هم دريافت كند. 

در تازه‌ترين اتفاق، مجله فرانس فوتبال، گزارشي درباره پيشنهاد تيم ملي فوتبال ساحل‌عاج به کی‌روش نوشته است. تيم ملي فوتبال ساحل‌عاج در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آفريقا ۲۰۱۷ گابون نمايش خوبي نداشت و در نهايت در دور نخست اين رقابت‌ها حذف شد تا دوسير، سرمربي اين تيم از سمتش بركنار شود. فدراسيون فوتبال ساحل‌عاج در اين راستا گزينه‌هايي را براي جانشيني ميشل دوسير مطرح كرده است كه يكي از آنها كارلوس کی‌روش، سرمربي پرتغالي كنوني تيم ملي ايران است. فرانس فوتبال درباره کی‌روش نوشته كه او سابقه مربيگري در تيم ملي آفريقاي جنوبي را در كارنامه خود دارد. 

این خبر البته زمانی اهمیت پیدا می‌کند که به حرف‌های جدید امیر عابدینی دقت شود. او گفته کی‌روش شرطی درباره یا من یا برانکو برای فوتبال ایران نگذاشته. او خیلی با فدراسیون منطقی است و...

حرف هایی عجیب از سوی مردی که بخش ابتدایی دعواهای زمستانی کی روش و فوتبال ایران به خاطر رفتار و مصاحبه هایش آغاز شد. کی روش با همین قهر و دلخوری ها فعلا تا قبل از روزهای منتهی به عید ، تهران نمی ماند. دو بازی نوروزی تیم ملی هم هر نتیجه ای در پی داشته باشد ، بی شک گناهش گردن او نیست و یک بازی دو سر باخت برای فوتبال ایران رقم خورده است! نوعی از تعامل که حاصل حرف های نسنجیده گروهی از اطرافیان فدراسیون است. مربی می توانست طبق برنامه اش پیش برود اما همه چیز حالا به هم ریخته او اصلا ایران نیست!

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
    95 14
    بازی دو سر باخت مدعیان تیم ملی با فوتبال ایران