گروه‌های سیاسی به شبکه‌های تلویزیون بازگشتند

با حکم امیرعلی ملکی، مدیر‌کل برنامه‌های سیاسی صدا و سیما، مدیر گروه‌های سیاسی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار و پنج منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به منظور تعامل بیشتر شبکه‌های سیما در به کارگیری روش‌ها و قالب‌های نوین برنامه‌سازی، انتخاب مدیر گروه‌های سیاسی شبکه‌ها گامی موثر در جهت تولید و پخش برنامه‌های سیاسی غنی، جذاب و اثر بخش است.

به همین منظور، محمدرضا قنبری، حسین زارع زاده، علی اصنعی، سیدابراهیم علوی و محمدعلی گنجی به ترتیب به عنوان مدیر گروه‌های سیاسی شبکه‌های یک تا پنج منصوب شدند.

تبیین، تعمیق و گسترش فرهنگ و هویت سیاسی مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی در میان آحاد جامعه، جریان‌سازی از موضوعات، مسائل و رویدادهای داخلی و خارجی بر اساس اهداف و راه‌بردهای کلان نظام و ترویج و تحکیم وحدت و انسجام و همبستگی ملی در میان تمام اقشار، گروه‌ها، اقوام و اقلیت‌های ایرانی از نکات مورد اشاره در این احکام است.

از دیگر موضوعات تاکید شده در این احکام می‌توان به ارتقای قدرت تحلیل آحاد جامعه از موضوعات، مسائل و رویدادهای داخلی و خارجی بر اساس اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در جهت شناخت به موقع مسئولیت‌ها و وظایف، تبیین و ترویج گفتمان انقلابی‌گری به عنوان الگوی مدیریتی سالم و کارآمد برای خدمت به مردم و تامین منافع کشور و ترویج ماهیت و عملکرد نظام سلطه در عرصه جهانی و منطقه‌ای و تضاد ماهوی آن با رویکردهای نظام اسلامی اشاره کرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =