خودکفایی ۳ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در همدان

مدیرکل کمیته امداد همدان گفت: با تسهیلات کمیته امداد در جهت اشتغال 3 هزار خانوار از تحت پوشش کمیته امداد خارج و خودکفا شدند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ پیمان ترکمانه، در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان با اعلام مطلب فوق افزود: گاهی به ما خرده می‌گیرند که پرداختی کمیته امداد بسیار کم است.

وی خاطرنشان کرد: ما قرار نیست به افراد زیر پوشش پول بدهیم بلکه به این‌ها خدماتی ارائه می‌کنیم تا قطار زندگی این فراد که از ریل خارج شده، به مسیر خود برگردد و شاخص‌ترین این خدمات ایجاد زمینه اشتغال برای این افراد است.


ترکمانه اظهار داشت: خانواده‌های تحت پوشش مجموعه کمیته امداد مجموعه‌ای از خدمات معیشتی نظیر خدمات مسکن، درمان، تحصیل و غیره را دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: مردم در کمک‌رسانی‌ها از فهم و شعور بالایی برخوردار و در واقع شاهرگ اصلی این مجموعه دست مردم است که در مرکز این میدان حضور دارند.

وی افزود: در سال 95 صددرصد منابع بانکی جذب شده‌است و حدود 30 درصد این منابع در همین یک ماه اخیر جذب شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان همدان اظهار داشت: نوع خدماتی که در کمیته امداد و بانک‌های عامل اتفاق می‌افتد، با یک صفای باطن و اخلاس عمل است که ما خدمات متعددی نظیر خدمات درمانی، معیشتی، تحصیلی و غیره ارائه می‌کنیم.


ترکمانه با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد طرح های اجرایی در کمیته امداد تولیدی است گفت: تاکنون 24 میلیارد تومان در این خصوص به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =