۰ نفر
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
نیاز البرز به ساخت سالانه  ۴۰۰ کلاس درس

ایرنا نوشت : مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: این استان در هر سال تحصیلی به 400 کلاس درس جدید نیاز دارد تا بتواند پاسخگوی نیاز فضای آموزشی جمعیت دانش آموزی خود باشد.

خسرو ساکی افزود: رشد دانش آموزی در البرز 2 برابر میانگین رشد کشوری بوده که هر سال بین 10 الی 12 هزار نفر به دانش آموزان این استان افزوده می شود به همین دلیل هر سال به 400 کلاس درس جدید نیاز داریم .
وی اظهار کرد: در فرهنگ غنی ایرانی ها نیک اندیشی و نیکوکاری از ارزش ویژه ای برخوردار است و نوع دوستی و کمک به همنوعان از ویژگی های برجسته ایرانی ها است.
وی بیان کرد: در عصر افول اخلاق و معنویت در جهان غرب، خیرخواهی و گره گشایی از مشکلات مردم ،جزو سنت های نیکو و از ویژگی های ممتاز مردم ایران است.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ نیکوکاری و مدرسه سازی از ارزش و اعتبار خاصی بر خوردار است یاد آور شد: کارخیرین مدرسه ساز از پاداش معنوی بالایی برخوردار است.
ساکی ادامه داد: 95 درصد تعهد خیرین مدرسه ساز در البرز تاکنون تحقق یافته است به گونه ای که در بخش تحقق تعهدات خیرین البرزی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده اند.
وی به دو نوبته بودن 48 درصد مدارس این استان پرداخت و اضافه کرد: رشد دانش آموزی در البرز 2 برابر میانگین رشد کشوری بوده که هر سال بین 10 الی 12 هزار نفر به دانش آموزان این استان افزوده می شود.
ساکی تصریح کرد: به لحاظ کمبود فضاهای آموزشی در البرز در آینده ای نه چندان دور این استان دچار بحران و مشکلاتی خواهد شد.
البرز 437 هزار دانش آموز دارد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =