البرز از ۲۵ اسفندماه رسماً وارد فضای انتخابات می شود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از آغازبکار فعالیت داوطلبان شرکت در انتخابات از تاریخ ۲۵ اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی عصر پنجشنبه در دیدار صمیمانه ائمه جمعه با استاندار البرز، از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: کارهیات اجرایی در ستاد انتخابات استان بصورت رسمی از تاریخ 25 اسفندماه آغاز می شود و ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 30 اسفند شروع و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت و فرایند اخذ رأی نیز روز 29 اردیبهشت ماه انجام می شود.
حقیقی در خصوص روند ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری نیز بیان کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از 22 فروردین لغایت 26 فروردین ماه به مدت 5 روز انجام خواهد شد و فرایند اخذ رأی نیز مشابه رای گیری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.
رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات 11 مرحله دارد و تمامی مراحل آن در استان البرز نیز آسیب شناسی شده است گفت: این روند در بخش های مختلف اعم از اجرا، شعب اخذ رأی، اعضای شعب و... مورد بررسی قرار گرفته است و تلاش بر آن خواهد بود که ارکان انتخابات به درستی و بدور از ابهام اجرا شود.
حقیقی با بیانی از منویات مقام معظم رهبری در بحث حق الناس تصریح کرد: رأی مردم حق الناس است و باید در جهت حفظ آن تلاش شود.
وی بیان کرد:هدف از برگزاری انتخاباتی سالم آن است که قانون در آن اجرا شود و تبعیض وجود نداشته باشد و انتخاباتی رقابتی خواهد بود که قانون در تمامی مراحل آن اجرا شده و هیچ داوطلبی در این رقابت از حیث چارچوب های قانونی با دیگر تفاوتی نداشته باشد.
معاون استاندار گفت: برگزاری انتخاباتی باشکوه با مقوم های همدلی و همزبانی را در مسیر آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد.
وی افزود: تا کنون 50 درصد جلسات ستاد انتخابات استان با حضور هیات نظارت و اعضای شورای نگهبان برگزار شده است که در دوره های قبل شاهد چنین روندی نبوده ایم.
حقیقی در ادامه با بیان اینکه ائمه جمعه ستون و محور جامعه هستند، تعامل روحانیت معزز با معاونان، بخشداران و دیگر مسئولان استان را مطلوب ارزیابی کرده و از مشارکت و حضور فعال این قشر در رویدادهای استانی قدردانی داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =