عرضه قابل تنظیم‌ترین ساعت هوشمند از سوی ساعت‌ساز سوئیسی / عکس

تگ هویر / Tag Heuer قابل تنظیم‌ترین( customizeable) ساعت هوشمند را رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ساعت موسوم به TAG Heuer Connected Modular 45 با همکاری اینتل و گوگل طوری ساخته‌شده است که کاربر می‌تواند بند و قلاب و سَگَکِ آن را به‌راحتی تنظیم کند.

ساعت اندرویدی «کانکتد» که اندروید وی یر 2.0 دارد، با آی او اس 9 به بالای اپل نیز سازگاری داشته، فرامین صوتی را دریافت و اجرا می‌کند؛ مترجم گوگل روی آن نصب‌شده که در مواقع ضروری به کمک شما می‌آید و با نقشه تعبیه‌شده روی آن دیگر نیازی به درآوردن موبایل از جیب و نگاه کردن مسیر نیست. ساعتِ کانکتد، ضد آب تا 50 متر زیرآب مقاوم است و با جی‌پی‌اس داخل آن می‌توان مکان‌یابی کاربر را به‌راحتی انجام داد.

سیستم نوتیفیکیشن اندروید نیز دارد و میس کال، پیامک‌ها و سایر نوتیفیکیشن‌های متصل به اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی آن مشاهده می‌کنید.

اسکرین 35.40 میلی‌متری آن مجهز به شیشه یاقوت ضد خش 2.5 میلی‌متری است و با داشتن ویژگی لمسی به هرکدام از انگشت‌های دست پاسخ می‌دهد.

اما مغز ساعت، متشکل از پردازنده اینتل اتم از نوع Z34XX با 512 مگ رم و 4 گیگ حافظه داخلی است و سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر تشخیص شیب، میکروفون، موتور لرزشی، حسگر تشعشع نور بر اساس محیط، جی‌پی‌اس و پرداخت الکترونیک از طریق NFC را در خود جای‌داده است.

در بخش نرم‌افزاری نیز اندروید 4.3 به بالا و آی او اس 9 به بالا را پشتیبانی می‌کند و ضمن داشتن بلوتوث 4.1 و وای فای، باتری 410 میلی‌آمپر ساعت در خود جای‌داده و به‌صورت عادی تا 25 ساعت عمر دارد و برای شارژ مجدد باید 1 ساعت و 50 دقیقه در شارژ مجدد قرار گیرد تا فول شود.

قیمت پایه تعیین‌شده برای کانکتد 1650 دلار است و کاربر می‌تواند ده‌ها بند، رنگ و مدل مختلف را به انتخاب خود قبل از خرید برگزیند.

برخی از نمونه ها را در زیر مشاهده می کنید:




 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =