اهالی سنگلج سال نو را با «خواستگاری» شروع کردند

تئاتر در سال 96 با اجرای نمایش «خواستگاری» از پنجشنبه سوم فروردین در تماشاخانه سنگلج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه گذشته پنجشنبه سوم فروردین 96 فعالیت تئاتر ایران در حالی با نمایش «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی سیدعظیم موسوی آغاز شد که مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی و جمع زیادی از تماشاگران تئاتر برای دیدن این نمایش به تماشاخانه سنگلج رفتند.

مهدی شفیعی که به همراه خانواده خود به تماشای این اثر نشست پس از پایان نمایش گفت: «امشب دیدن این کمدی جذاب و فرح‌بخش در کنار استقبال قابل توجه تماشاگران برای من تجربه دلنشینی بود و خوشحالم که امسال همکاران بنده در تماشاخانه سنگلج توانسته‌اند پذیرای این تعداد از مهمانان نوروزی تئاتر باشند.»

کمدی موزیکال «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی سیدعظیم موسوی که اجرای خود را در تجربه‌ای کم‌نظیر از دیشب و در اولین روزهای تعطیلات نوروزی آغاز کرد تا ۱۵ اردیبهشت پذیرای مخاطبان تئاتر است.

این نمایش برگرفته از نمایشنامه «خواستگاری» چخوف است که با استفاده از نمایش‌های آیینی-سنتی همچون تخت حوضی، نقالی و شبیه‌خوانی در حال و هوای فرهنگ شمال ایران و به‌صورت کمدی- موزیکال اجرا می‌شود.

کمدی موزیکال «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی سیدعظیم موسوی از روزهای ابتدایی سال نو هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

58242

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =