ایسنا نوشت: محسن مهرعلیزاده گزینه احتمالی اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران با تاکید بر اینکه موضوع سرلیستی و شهردار آینده تهران فعلا در دستور کار شورای عالی اصلاح‌طلبان قرار ندارد، اظهار کرد: برای شهرداری بی‌برنامه نبوده و نیستم.

محسن مهرعلیزاده عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان پس از ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران به بیان سوابق اجرایی خود پرداخت و اظهار کرد: من در 25 سالگی در بدنه مدیریتی کشور همواره حضور داشته‌ام.

وی گفت: امیدوارم در دوره پنجم شورای خوب، پاکدست و متخصصی روی کار بیایند و بتوانند در حوزه‌های مختلف هم نقش ناظر و هم نقش هادی را برای شهرداری ایفا کنند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه مردم تهران لایق خدمت و سزاوار خدمت بیشتری نسبت به امروز هستند، تاکید کرد: با استعدادی که تهران دارد این امکان فراهم است که با سرمایه‌گذاری‌ای که انجام می‌شود تسهیلات بیشتری و بهتری برای زندگی مردم فراهم گردد.

وی با تاکید بر لزوم حضور جوانان و زنان در شوراهای شهر و همچنین مدیریت شهری گفت: باز کردن راه برای جوانان نه‌تنها لطفی برای آنها نیست بلکه وظیفه‌ای برای نسل‌های قبل است. در 15 سال گذشته در مدیریت شهری و همچنین در 12 سال در مدیریت دولتی حق جوانان ضایع شده است و امروز فرصت آن رسیده است که این بدهی به جوانان ادا شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: خوشبختانه در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان موضوع حضور جوانان و زنان مطرح شده است و ما امیدواریم که بتوانیم با اقداماتی که انجام می‌دهیم چرخه معیوب امروز مدیریت شهری را نه با گفتاردرمانی بلکه با اقدامات جدی و نگاهی که جوانان دارند، ترمیم کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا صحبتی درباره سرلیستی در لیست اصلاح‌طلبان یا معرفی به عنوان شهردار آینده تهران با جنابعالی مطرح شده است، اظهار کرد: آنچه که تاکنون در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح شده است موضوع بررسی شاخص‌های تبیین شده برای لیست شورای شهر تهران است و تاکنون بحثی درباره سرلیستی مطرح نشده است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه برای شهرداری تهران بی‌برنامه نبوده و نیستم، ادامه داد: من برای شهرداری تهران در سال 92 برنامه‌ای تنظیم کردم و امروز نیز آن برنامه را به روز کرده‌ام اما اولویت ما تشکیل یک شورای شهر کارآمد است که نظارت در دستور کار خود قرار دهد.

وی همچنین درباره طرح موضوع ائتلاف اصلاح‌طلبان با حزب اعتدال و توسعه در جریان انتخابات شورای شهر اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه همراه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حال گفت‌وگو درباره لیست شورای شهر است. همکاری این دو جریان با یکدیگر امروز نه به عنوان ائتلاف بلکه به عنوان همراهی در تشکیل یک لیست واحد است.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =