داور فوتبال درباره دلایل ثبت نامش در انتخابات شورای شهر و سپس انصرافش از کاندیداتوری برای این انتخابات می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود مرادی یکی از داوران مستطیل سبز است که برای انتخابات شوراها از شهر کرج کاندیدا شده بود. او هم یکی از کسانی بود که اعلام خبر نامزدی اش در میان خبر نامزدی تعداد دیگری از داوران و چهره های ورزشی دیگر برای این انتخابات موجی از انتقادات را در فضای مجازی به دنبال داشت. انتقاداتی که بیشتر متوجه به این موضوع است که شورای شهر جای افراد غیرمتخصص نیست و باید متخصصان شهری در آن حاضر باشند. مرادی اما روز گذشته انصراف خود را از این انتخابات اعلام کرد. او در گفت و گو با خبرآنلاین از دلایل این انصراف می گوید.

*برای انتخابات شورای شهر کاندید شدید و بعد انصراف دادید. دلیل انصرافتان چه بود؟
راستش احساس کردم با توجه به تعدد کاندیداهای ورزشی که از کرج شرکت کردند و تعداد زیادی کاندیداهای ورزشی که از شهرهای دیگر بودند و جوی که ایجاد شده بود به نظرم رسید شورا بیشتر جای تخصصی است و این تعداد کاندیدای ورزشی نیاز ندارد.

*شاید احتمال می دادید رد صلاحیت شوید؟

نه. هنوز خیلی تا رد صلاحیت ها مانده. وقتی ثبت نام کردم هنوز این تب به وجود نیامده بود که این همه ورزشکار برای ثبت نام بیاید. بعد  از ثبت نام هم من برای مسابقات آسیایی به بیشکک رفتم و وقتی برگشتم دیدم فضا خیلی تغییر کرده و حتی از شهر کرج هم خیلی کاندیدای ورزشی آمده، دیدم رقابت برای جایی مثل شورا به عنوان نماینده ورزشی یکی دو نفر کفایت می کند، این تعداد نمی خواهد. برای همین تصمیم گرفتم انصراف بدهم. من همیشه خیلی آرام زندگی کردم و حاشیه هم نداشتم. هنوز هم خیلی مانده به آن بحث تایید صلاحیت ها و اصلا اینطور نیست که فکر کنید مشکل صلاحیتی داشتم.

*اصلا چرا کاندیدا شدید وقتی قرار به استعفا بود؟

 

آن موقع که ثبت نام می کردم، فکر نمی کردم این مقدار ماجرا لوث شود و این حالت به وجود بیاید. انتظارم این نبود که استقبال ورزشی ها زیاد شود، وقتی برگشتم دیدم که حضورم فایده ای ندارد و برای همین کنار کشیدم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =