نماینده مردم: تنها راهکار مقابله با تحریم ها، اجرای واقعی اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راهکار مقابله با تحریم‌ها و فشارهای دشمنان، اجرای واقعی اقتصاد مقاومتی در حوزه اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرآنلاین از ملایر ؛حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، که در شورای اداری این شهرستان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: برای تحقق شعار امسال باید با تلاش، اهتمام‌، وحدت و تعامل بیشتر گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به همفکری تمامی مسئولین در جهت رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: روحیه تعامل، وحدت و همکاری بی‌نظیر مجموعه دستگاه‌های اجرایی‌، مدیران و نمایندگان مردم در مجلس، مهم‌ترین امتیاز در پیشبرد اهداف شهرستان ملایر می باشد.


آزادیخواه، انتخابات را مختص یک جریان و جناح خاص ندانست و گفت: همه جریان‌ها و نگرش‌ها باید زیر چتر انقلاب فعالیت کرده و هدفشان فقط فاکتورها و شاخص‌های رهبری برای انتخاب اصلح باشد.


وی تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور، با حضور پر‌رنگ و اکثریت مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، مهمترین اتفاق امسال خواهد بود.


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، انتخابات را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: 29 اردیبهشت ماه، ملت بزرگ ایران با حضور پر شور خود مانند گذشته انقلابی بودن خود را ثابت می‌کنند.


آزادیخواه ایجاد دانشکده پیراپزشکی در شهرستان ملایر‌، اختصاص بیش از 3 میلیارد تومان برای تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی ملایر‌، راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی و تخصیص بیش از یک میلیارد تومان تجهیزات به بیمارستان‌های این شهرستان را از برکات سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به ملایر در سال 95 دانست و گفت: با پیگیری های به عمل آمده برای ثبت ملی مبل و منبت ملایر و اقدامات انجام شده اوائل سالجاری این امر محقق خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =