گفت‌و‌گوی اختصاصی فردوسی‌پور با میشل لادروپ؛ بیش از یک پای ایران در جام‌جهانی است!

سرمربی دانمارکی تیم الریان مهمان ویژه برنامه 90 بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میشل لادروپ هافبک سابق تیم ملی فوتبال دانمارک و تیم های بارسلونا و رئال مادرید، در مصاحبه ای اختصاصی با عادل فردوسی پور شرکت کرد.

لادروپ در خصوص اولین سفرش به ایران گفت:« خاطره خوبی از سفر اولم به ایران نداشتم. من  با لخویا که تیم سابقم بود به اینجا آمدم و اتفاقا با همین پرسپولیس هم بازی داشتیم. ما در آن بازی خوب نبودیم و 3-0 باختیم. اما الان شرایط فرق می کند و شانس صعود داریم. با وجود اینکه در گروه مرگ قرار گرفتیم اما دو بازی از سه بازی قبلمان را بردیم و الان وضعیت خوبی داریم.»

میشل لادروپ در مورد جو استادیوم آزادی و مقایسه آن با دیگر جاهای دنیا گفت:« طرفداران تیم های مختلف با هم متفاوتند. اما هرجایی که طرفداران زیاد باشند، مثلا 100 هزارنفر یا 80 هزار نفر چه در نیوکمپ و چه در سانتیاگو برنابئو جو خوبی برای تیم میزبان تشکیل می شود و قطعا چیزهایی به آن ها اضافه می شود.»

سرمربی الریان در خصوص بازی رفت و نتیجه ای که در قطر به دست آمد اظهار داشت:« ما در بازی رفت بازگشت خوبی به بازی داشتیم و توانستیم مسابقه را ببریم اما بازی می توانست 3-3 یا 4-4 شود.»

او در پاسخ به این سوال که چرا قطر را برای مربی گری انتخاب کرده پاسخ داد:«  احتمالا این جا ایستگاه آخر من است. من 35 است که در فوتبال حاضر هستم و واقعا از حواشی موجود و شلوغی های اطرافم خسته ام. واقعیت این است که در قطر فضا آرام است و هیاهو زیاد نیست.»

بازیکن سابق تیم های بارسلونا و رئال مادرید در خصوص وضعیت تیم ملی ایران در راه جام جهانی 2018 گفت:«تیم ملی ایران زیربنای خوبی دارد و از مهاجمان تیزهوشی بهره می برد. باید پذیرفت که بیش از یک پای ایران در جام جهانی است.»

 

 

 

254 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =