یک هزار و ۱۹۰ پروژه ورزشی در دولت یازدهم کلید خورد

مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح های استان مازندران که با حضور رئیس جمهور و هیات دولت به صورت ویدئو کنفرانس در بندر امیرآباد برگزار شد، افزود: از مجموع این طرح ها 2 طرح شامل سالن ورزشی شهدای نعمت آباد و پایگاه ورزشی قهرمانی تنکابن بهره برداری و سالن ورزشی پنج هزار نفره جویبار کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مازندران ،به گفته وی طرح سالن بزرگ ورزشی شهدای نعمت آباد در زمان دولت یازدهم کلنگ زنی و اجرا شد که با بهره برداری از این طرح امکانات بسیار خوبی برای ورزشکاران و جوانان استان مازندران فراهم شده است.

سلطانی فر به استعدادهای قابل توجه و دستاوردهای ارزشمند استان مازندران اشاره و تاکیدکرد: این استان همواره در مسابقات مهم جهانی آوردگاه مدال و افتخار بوده و با افزایش فضای ورزشی امید است شاهد رشد و توسعه بیشتری در این بخش باشیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سالن یکهزار و 200 نفره نعمت آباد تنکابن با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی همچنین به افتتاح پایگاه ورزشی قهرمانی تنکابن نیز با اعتباری افزون بر 16 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: ایران در چهار رشته ورزشی دارنده مدال های المپیک است و این در حالی است که استعدادهای فراوانی در رشته های مختلف ورزشی بویژه در مناطق محروم وجود دارد که امید است توجه ویژه دولت یازدهم به افزایش فضاهای ورزشی به کشف این استعدادها کمک کند.

سلطانی فر همچنین آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی پنج هزار نفری جویبار را نگاهی ویژه به این خطه کشتی خیز و پایتخت کشتی ایران عنوان کرد و گفت: در المپیک ریو در رشته کشتی جوانانی از این منطقه آورنده مدال طلا و نقره شدند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح ورزشی به عنوان هدیه دولت یازدهم به جویبار به عنوان مهد کشتی ایران 350 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که 20 درصد از آن تامین و تلاش است مابقی نیز تا سال آینده تامین شود.

رئیس جمهور به همراه سه معاون و 11 وزیر کابینه یازدهم امروز سه شنبه به منظور افتتاح و کلنگ زنی 43 طرح عمرانی و زیرساختی به استان مازندران سفر کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =