۱۶۸ ووشو کار در مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در سمنان رقابت می کنند

رئیس هیات ووشو استان سمنان گفت: ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور 134 ووشو کار از 13 تیم خارجی و 34 ووشو کار در قالب 2 تیم از ایران از روز جمعه 25 ماه فروردین به میزبانی استان سمنان آغاز می شود.

به گزارش خبرانلاین مرتضی نبوی افزود کشورهای بلاروس، بنگلادش، بلغارستان، هندوستان، برونئی، قزاقستان، پاکستان، لبنان، ارمنستان، عراق، سنگاپور، افعانستان، اندونزی و 2 تیم از ایران در مجموع در قالب 15 تیم در این مسابقات رقابت می کنند.
وی با اشاره به حضور 2 تیم ووشو به نمایندگی از ایران در این مسابقات، اظهارداشت : تیم پارس جنوبی به عنوان قهرمان لیگ برتر ووشو و یک تیم از استان سمنان به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس شرکت می کنند.
وی آیین افتتاحیه این رقابت های بین اللملی را ساعت 16 عصر روز جمعه در سالن ورزشی غدیر سمنان اعلام و خاطرنشان کرد: تمرین این تیم ها در صبح همین روز در سالن غدیر آغاز می شود.
رئیس هیات ووشوی استان سمنان تصریح کرد : این مسابقات در 2 بخش تالو و ساندا در وزن های، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و 95+ به مدت سه روز
در سالن ورزشی غدیر شهرستان سمنان برگزار می شود.
نبوی یادآور شد : تعدادی از ورزشکاران و مربیان خارجی از طریق پرواز هوایی از فرودگاه امام خمینی(ره) و شماری به صورت زمینی وارد سمنان می شوند که تا روز سه شنبه یک تیم خارجی از کشور برونئی و یک تیم داخلی وارد سمنان شدند..
وی اضافه کرد : جوایز این دوره از رقابتهای بین اللملی، کاپ قهرمانی جام پارس خواهد بود.
به گفته وی 2 سکو در بخش برگزاری مسابقات تالو و ساندا برای ووشوکاران در سالن غدیر سمنان مهیا شده است.
ووشو کاران ایران در سال 96 بازیهای کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان در روسیه و مسابقات دانشجویی تایوان را پیش روی دارند که حضور در جام پارس بهترین آماده سازی برای آنان محسوب می شود.
وی در خصوص ورود بقیه تیم های خارجی به سمنان ، گفت : امروز 12 تیم خارجی مدعو این رقابت های بین اللملی در هتلی در شهر سمنان اسکان می یابند.
نبوی یادآور شد : همه برنامه های لازم برای برگزاری هرچه مطلوب تر ششمین دوره مسابقات بین اللملی ووشو جام پارس در استان سمنان انجام شده است.
استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد که بیش از 200 نفر از آن ها در رشته ورزشی ووشو فعالیت می‌کنند

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =