اجرای تئاتر «پستچی، پابلو نرودا» و  «دو - یک به نفع بارسلونا» در تالار هنر اصفهان

تئاتر «پستچی، پابلو نرودا» به کارگردانی رادمهر کشانی و «دو - یک به نفع بارسلونا» به کارگردانی پویان عطایی در تالار هنر اصفهان به صحنه رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تئاتر «پستچی، پابلو نرودا» به کارگردانی رادمهر کشانی در تالار هنر اصفهان به صحنه رفته است،

این اثر نوشته آنتونیو اسکارماتا است که به عنوان عاشقانه‌ترین نمایشنامه جهان شناخته شده و در ارتباط با سال‌هایس آخر زندگی پابلو نرودا شاعر اهل شیلی است و در کنار داستان عاشقانه این نمایش مسائل سیاسی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

رادمهر کشانی، اسماعیل موحدی، بهاره مهدوی و منیره سادات الحسینی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و آهنگسازی کار نیز بر عهدۀ حسین احمد جو بوده است.

این  تئاتر عاشقانه  تا ۵ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۲۰ در تالار هنر اصفهان به صحنه می‌رود.

همچنین تئاتر کمدی «دو - یک به نفع بارسلونا»  به کارگردانی پویان عطایی در سالن کوچک تالار هنر اصفهان اجرا می شود. 

این تئاتر کمدی  با موضوع مسائل خانوادگی و اجتماعی در ارتباط با زوجی به نام ژاله وناصر زوجی است که فرزندی به نام سپهر دارند و زندگی یکنواختی را طی می کنند تا اینکه با آمدن یک مهمان به خانواده زندگی آنها متلاطم می شود.

مهدی تقی پور، رزیتا کروندی، احمد نخودیان، هاله رنجبر و بازیگر کودک فرهود جعفری در تئاتر «دو - یک به نفع بارسلونا» به ایفای نقش پرداخته اند.

 این نمایش تا ۱۲ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کوچک تالار هنر اصفهان واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه اجرا می‌شود.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =