افتتاح 17 طرح و پروژه زیربنایی در قزوین با حضور رئیس جمهور

با حضور رییس جمهور، طرح صنعتی پایا پلیمر پلاستیک و پیرایه چوب ایرانیان در شهرستان تاکستان قزوین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی در جریان سفر به استان قزوین ضمن افتتاح طرح صنعتی پایا پلیمر پلاستیک و پیرایه چوب ایرانیان از بخشهای مختلف آن بازدید و با توضیحات دست اندرکاران در جریان نحوه فعالیت و تولیدات این دو مجموعه صنعتی قرار گرفت.

طرح صنعتی پایا پلیمر پلاستیک با ظرفیت تولید 14هزار و 400 تن چاپ فلکسو، 14 هزار و 400 تن فیلم چند لایه به روش خودممزوج و 16 هزار و 830 تن فیلم پلاستیکی چند لایه لمینت و با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال و 9 میلیون و 500 هزار یورو احداث گردیده و برای 90 نفر به شکل مستقیم ایجاد اشتغال می کند.

شرکت پیرایه چوب ایرانیان نیز از توان تولید یک میلیون و 340 هزار مترمربع نئوپان ملامینه و 5 میلیون و 896 هزار متر مربع اوراق فشرده با روکش ملامینه و 16 هزار و 135 تن روکش ملامینه برخوردار است که با اعتبار 650 میلیارد ریال و 8.9 میلیون یورو تاسیس شده و 50 فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده است.

رییس جمهور در حاشیه این مراسم 15 طرح صنعتی و زیربنایی دیگر را نیز در سطح استان قزوین به شکل ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.
دکتر روحانی در این ارتباط زنده ویدئویی کارخانه بنیان کالاشیمی، کارخانه بهشت کویر آریانا، طرح صنعتی لنت، طرح صنعتی صنایع گلشیر ارمغان، احیا طرح مجتمع کشاورزی زیاران، مجتمع دامداری افق قلعه پارسیان، فاز اول طرح توسعه سامانه نوین آبیاری، پارک 22 هکتاری مهرگان، طرح خط انتقال گاز الموت، طرح گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان، پروژه های مخابراتی، دفاتر روستایی پست بانک و مرکز شتابدهی نوآوری و زیرساخت فناوری و ساختمان اداری برنامه بودجه استان را در شهرستانهای مختلف استان قزوین افتتاح کرد.

رییس جمهور همچنین در این ارتباط ویدئویی دستور آغاز عملیات اجرایی فاز یک پروژه هفت دره منطقه گردشگری باراجین، عملیات اجرایی طرح آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین و عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهر قزوین از بیدستان را صادر کرد.
برای این طرحها مبلغ 3 هزار و 394 میلیارد ریال اعتبار دولتی، 10036 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و 18.4 میلیون یورو اعتبار ارزی صرف شده است و با بهره برداری از آنها برای 3076 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

روحانی همچنین در حاشیه این مراسم از نمایشگاه توانمندی های استان قزوین بازدید کرد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657929

برچسب‌ها