همکاری رییس‌جمهور و یک نویسنده/ رویدادی کم‌سابقه در دنیای ادبیات

بیل کلینتون رییس جمهور پیشین آمریکا و جیمز پترسون نویسنده رمان‌های جنایی در یکی از غیرمنتظره‌ترین رویدادهای دنیای ادبیات برای نوشتن رمان با هم همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رمان «رییس‌جمهور گم شده» سال ۲۰۱۸ و در ماه ژوئن به بازار کتاب عرضه خواهد شد. در این کتاب نکات و جزئیاتی وجود دارد که «تنها یک رئیس‌جمهور می‌داند».

بیل کلینتون پس از ۸ سال ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۰۱ کاخ سفید را ترک کرد. او درباره این کتاب گفت: «از آنچه درباره کار رییس‌جمهور، زندگی در کاخ سفید و سازوکارهای واشنگتن می‌دانستم برای نوشتن این کتاب استفاده می‌کنم.» او همکاری با پترسون را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: «من از هواداران قدیمی پترسون هستم.»

همکاری با کلینتون اطلاعات دست اول و تجربیات کلینتون در کاخ سفید را در اختیار پترسون قرار می‌دهد. این نویسنده گفت: «من قصه‌گو هستم و با استفاده از دیدگاه بیل کلینتون قادرم داستان بسیار جذابی تعریف کنم.» او این همکاری را ترکیب کمیاب توصیف کرد و گفت: «خوانندگان با این کتاب پی‌ می‌برند که رییس‌جمهور بودن در واقعیت چگونه است.»

کلینتون از علاقه‌مندان داستان‌های مهیج، دلهر‌ه‌آور و رازآلود، و از هواداران آثار پترسون است. کلینتون و پترسون که از اواخر سال ۲۰۱۶ کار روی این کتاب را آغاز کرده‌اند، قصد دارند تا زمان انتشار کتاب جزییات داستان را مخفی نگاه دارند، اما به گفته برخی منابع شاید داستان درباره ربودن رییس‌جمهور آمریکا باشد.

جیمز پترسون یکی از پرکارترین نویسندگان آمریکا است و آثار او همواره در ردیف پرفروش‌های بازار کتاب این کشور قرار دارند. بیل کلینتون نیز سال ۲۰۰۴ کتاب خاطراتی با عنوان «زندگی من» نوشت که دو میلیون نسخه‌اش تنها در آمریکا فروخته شد.

سوزان ساندون یکی از مدیران انتشارات پنگوئن در انگلستان درباره همکاری کلینتون و پترسون همکاری کلینتون و پترسون را به دلیل ترکیب گیرای آگاهی از قدرت و تعلیق هیجان‌انگیز داستان بی‌سابقه توصیف کرد.

منبع: گاردین/ ۸ می

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    0 0
    خوش به حالشون