درخشش ورزشکاران گیلانی در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی

ورزشکاران گیلانی به همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درخشش خیره کننده ای را در مسابقات جام جهانی داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: سه ورزشکار گیلانی به همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های جام جهانی 2017 در باهاما حضور یافتند و با درخشش خود مقام سوم جهان را کسب کردند. قربانعلی الماسخاله افزود: بر این اساس ، محمد احمدزاده ، فرید بلوک باشی و حسن عبدالهی از استان گیلان در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های جام جهانی حضور داشتند. وی اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با درخشش این سه بازیکن گیلانی و همچنین سایر ملی پوشان ، توانست برای اولین بار عنوان سوم مسابقات جام جهانی را کسب کند.

عضو کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بامداد امروز برای کسب عنوان سوم جهان به مصاف تیم ایتالیا رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه پنج بر سه حریف قدرتمند خود را شکست دهد و روی سکوی سوم جهان قرار گیرد. رئیس هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: در این دیدار ، محمد احمدزاده کاپیتان گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد سه گل از پنج گل تیم ملی را به ثمر برساند. وی بیان کرد: این بازیکن شایسته گیلانی نیز در پایان این رقابت ها، به عنوان با ارزش ترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی شد و توپ طلای جام جهانی فوتبال ساحلی از سوی مسئولان این رقابت ها به محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی اهدا شد و همچنین این بازیکن شایسته ، جایزه سومین آقای گل جام جهانی 2017 را نیز دریافت کرد.

الماسخاله خاطرنشان کرد: کسب این مقام ارزشمند جهانی ،حاصل تلاش بی وقفه و غیرت بالای جوانان قهرمان ایرانی در آوردگاه جام جهانی بوده و پس از افتخارآفرینی در رقابت های جام کنفدراسیون ها، برای اولین بار در رقابت های جام جهانی روی سکو رفتند و مدال این رقابت ها را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کردند. در رقابت های فوتبال ساحلی جام جهانی 2017 ، زبده ترین تیم های جهان در کشور باهاما با هم به رقابت پرداختند که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از تیم های برزیل و تاهیتی مقام سوم جام جهانی را کسب کرد.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =