۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: مشی رییسی در برخورد با فساد با توجه به سوابقش در قوه قضاییه و دستگاه اجرایی، می‎تواند بسیار کارساز باشد. حملاتی که به او می شود ناجوانمردانه و بدون اطلاعات کامل است.

محسن یحیوی عضوجامعه اسلامی مهندسین و نماینده ادوار مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه مناظره‎ها حاوی نکات قانع کننده‌ای برای مردم نبود، گفت: از این مناظره ها آنطور که باید و شاید چیزی دستگیر شنوندگان نشد و حالا این مردم هستند که با توجه به مطالب بیان شده از سوی نامزدها باید تصمیمشان را برای انتخابات بگیرند.

او ادامه داد: برخوردهای صورت گرفته از سوی نامزدها در این مناظره ها برخوردهای مناسبی نبود. این موضوع درباره نوع برخورد دولتی ها هم صدق می‌کند.

یحیوی با بیان اینکه خدمات محمدباقر قالیباف در سطح شهر تهران قابل انکار نیست، گفت: هیچ کس خوب مطلق نیست؛ اما برخوردهای او در مناظره های گذشته منطقی و عقلانی بود. علاوه بر این، درباره عملکرد حجت الاسلام ابراهیم رییسی در اوایل انقلاب و مواجهه با منافقین نکات منفی‌ای گفته می شود که به دور از انصاف است. این در حالی است که عملکرد رییسی در مواجهه با آن موضوع ایثارگانه بود. در آن موقع خطر ترور او از سوی منافقین و گروه های کمونیستی وجود داشت و حتی مزاحمت هایی برای خانواده او به وجود آورده بودند. اما او مانند یک سرباز جبهه عمل کرد. این نکات منفی که در موردش گفته می شود بی انصافی است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مشی رییسی در برخورد با فساد با توجه به سوابقش در قوه قضاییه و دستگاه اجرایی، می تواند بسیار کارساز باشد، گفت: حملاتی که به او می شود ناجوانمردانه و بدون اطلاعات کامل است.

او که از بین دیگر نامزدها، رییسی را فرد قابل قبول‎تری می‎داند، ادامه داد: من به عملکرد اصولگرایان در این انتخابات نمره قبولی می‌دهم. اما این تبلیغات است که بر مردم تاثیرگذار خواهد بود. در کل عملکرد اصولگرایان در قبل و حین این انتخابات سالم تر، منصفانه تر و با رعایت مصالح کشور انجام گرفته است.

این نماینده ادوار مجلس  با بیان اینکه خیلی سخت است که بگوییم آرای خاکستری بعد از آخرین مناظره جذب شده است، گفت:  بسیاری از این آرای خاکستری جوان هایی هستند که از عملکرد دولت های قبلی به صورت کامل اطلاع ندارند و ممکن است تحت تاثیر نمایش های عملکردی دولت در ماه های آخر قبل از انتخابات قرار بگیرند. البته این دولت عملکرد بعضی دولت های گذشته را به نام خود می زند و این تبلیغات بر روی رای خاکستری تاثیرگذار خواهد بود. اما مطمئنا مردم تصمیمی عاقلانه و منطقی در این انتخابات خواهند گرفت. امیدوارم دولتی در چهارسال آینده روی کار باشد که بتواند تا حدودی اشتباهات گذشته این دولت را جبران کند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =