حجت الاسلام سیدحسن خمینی گفت: همه ما برای یک بار دیگر به دولت آقای روحانی اعتماد کنیم. کارهایی را انجام داده‌اند و تا میانه راه آمده‌اند و بسیار مناسب است که اعتماد کنیم تا بتوانند به نتیجه مدنظرشان در کارهایشان برسند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام سید حسن خمینی در پیامی تصویری با بیان اینکه روز سرنوشت ساز انتخابات را پیش رو داریم، گفت: همه با هم امیدواریم که در این روز سرنوشت سال ها و بلکه دهه های آینده کشورمان را رقم بزنیم. همه همه مردم اعم از جوانان، زنان و مردان می تواند یک اتفاق مبارک را برای جامعه ما رقم بزند.

او ادامه داد: حضور همه پای صندوق های رای ضرورت دارد. همه باید احساس کنیم که یک اتفاق بزرگی را پیش رو داریم که سرنوشت همه ما را رقم خواهد زد. ما باید نسبت به این مساله با حساسیت برخورد کنیم و دوستان و خانواده را تشویق کنیم که در این امر مهم شرکت کنند.

یادگار امام گفت: احساس می کنم با ارادتی که به همه نامزدها دارم، جا دارد که همه ما برای یک بار دیگر به دولت آقای روحانی اعتماد کنیم. کارهایی را انجام داده اند و تا میانه راه آمده اند و بسیار مناسب است که اعتماد کنیم تا بتوانند به نتیجه مدنظرشان در کارهایشان برسند.

کارشناسان مختلف در حوزه های مختلف شهادت دادند که دولت در برنامه هایش توفیقاتی داشته است و برنامه های قابل قبولی برای آینده دارد. اقتصاددانانان بزرگی به عملیاتی بودنی برنامه های دولت شهادت داده اند و این می تواند یکی بخشی را در جان و روح ما مستحکم کند که نسبت به دولت اعتماد مجددی داشته باشیم و با رای به آقای روحانی بتوانیم آینده کشور را همراه هم رقم بزنیم

او ادامه داد: انتخابات یک نوع رقابت است و رقابت خواسته و ناخواسته بداخلاقی هایی با خود به همراه دارد که ضائقه همه ما را تلخ کرده است. روز شنبه از این بداخلاقی ها عبور کنیم و نسبت به آینده جامعه خودمان و فردای کشورمان و سعادت فرزندانمان و بهروزی این کشور بیشتر بیندیشیم. من مطمئنم که با حضور همه مردم ایرانی آباد، شاد و معنوی تر، مردمانی با زندگی بهتر و جامعه ای با طراوت تر خواهیم داشت.

گمان مبر که به پایان رسید دور مغان/ هزار باده ناخورده در رگ تاک است

29219 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =