دروازه بان فصل گذشته ملوان انزلی به سپیدرود رشت پیوست

ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته ملوان بندرانزلی به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه گفت: ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با حضور در دفتر هیات فوتبال استان گیلان ، قراردادش را با باشگاه سپیدرود رشت به ثبت رساند و دومین بازیکن فصل جدید این تیم است که با سپیدرود رشت قرداد امضاء کرد.

علیرضا وهابی افزود: این دروازه بان سابقه حضور در تیم های خونه به خونه بابل ، استیل آذین ، ملوان انزلی و پرسپولیس تهران را در کارنامه دارد و همچنین در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران نیز حضور داشت.

پیش از این، حسین ابراهیمی بازیکن گیلانی فصل پیش ماشین سازی تبریز ، با امضای قرارداد یکساله به سپیدرود رشت پیوسته بود. علاه بر این دو بازیکن جدید ، سیدمحمد حسینی دروازه بان و پویا نزهتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با امضای قرارداد جدید ، به مدت یک سال دیگر در تیم سپیدرود رشت ماندگار شدند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور داشت ، توانست با کسب رتبه دوم این رقابت ها ، به لیگ برتر کشور صعود کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =