یک تحلیل‌گر سیاسی روسیه معتقد است به دلیل اظهارات قبلی مسئولان عربستان سعودی ایران حق دارد این کشور را مقصر اصلی اقدامات تروریستی در تهران بداند.

به گزارش خبرآنلاین سرگئی میخیف در تحلیلی برای  tsargrad.tv  گفته است: عربستان سعودی مدتها پیش گفت که باید ایران را مجازات کرد.

سرگئی میخیف تحلیل گر سیاسی روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی تزار گراد گفت: سفر دونالد ترامپ به عربستان سعودی و محاصره اقتصادی قطر احتمالا کسی را برای انجام عمل تروریستی در تهران تحریک کرد. تهران حق معینی دارد که بگوید، عربستان سعودی مدتها پیش گفته بود که باید ایران را مجازات کرد. حادثه تروریستی در تهران همچنین نشانی از شکست نیروهای امنیتی ایرانست. این واقعه بر اوضاع سیاسی داخلی ایران تاثیر خواهد گذاشت. طرفداران و مخالفان روحانی میتوانند از این امر برای اهداف خود استفاده کنند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    0 0
    گول این حرفها را نخورید و با تدبیر و خرد اقدام نمایید.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    0 0
    الان روسیه خیلی جای امنیه واسه ما تز امنیت میدی؟ نیروهای امنیتی ما بی عیب و نقص نیستن اما واقعا عالی عمل کردن همین داعش تو قلب اروپا هم عملیات میکنه تازه اروپایی که دورتا دورش رو تروریست نگرفتن
  • علی GB ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    0 0
    خیر چنین نیست... متاسفانه غرب و شرق در جنگ ایران بیشترین سود را با فروش اسلحه بردند و امروز در پی تکرار همین نقشه برای ایران و عربستان هستند... هوشیار باشیم...