از هر 3 نوجوان 15 ساله انگلیسی یک نفر کاربر افراطی اینترنت محسوب می‌شود که دست کم روزانه 6 ساعت آنلاین است.

به گزارش خبرآنلاین، تحقیق جدید انجام شده از سوی موسسه EPI نشان می‌دهد از بین 35 کشورعضو OECD، نوجوانان انگلیسی در استفاده از اینترنت وآنلاین بودن روند افراطی را در پیش گرفته‌اند و 37.3 درصد از آنها در رده‌بندی کاربران افراطی (در حد معتادان به اینترنت) جای می‌گیرند.

جالب اینجاست تنها کشوری که در این لیست بالاتر از انگلیس قرار گرفته کاربران کشور شیلی است که شماره یک افراطیون استفاده کننده از اینترنت هستند. همچنین در این تحقیق آمده است که سن شروع آنلاین شدن کاربران انگلیسی نیز از استانداردهای بین‌المللی فاصله دارد و حدود یک سوم آنها از 6 سالگی تجربه آنلاین شدن را آغاز می‌کنند و این در حالی است که 34 درصد از نوجوانان انگلیسی تجربه تلخ زورگیری مجازی/ Cyberbullying را پشت سر می‌گذارند.

این تحقیق تاکید می‌کند استفاده بیش ازحد از اینترنت به سلامت فیزیکی نوجوانان لطمه می‌زند و والدین حق ندارند دسترسی آنلاین فرزندان را قطع کنند، بلکه باید روی مدت استفاده آن در طول روز و تفریحات فیزیکی مدیریت صحیح ایجاد کنند.

«مت بلو» از خیریه «یانگ مایندز» می‌گوید شبکه‌های اجتماعی مزیت‌های زیادی برای بچه‌ها دارد اما اینکه آنها مجبور می‌شوند تا در دید عموم قرار گرفته و برخی محتواهایی که دوست ندارند را منتشر کنند؛ می تواند مایوس کننده باشد.

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
    15 3
    ما تازه آنلاین بودن بچه هامونو کلاس می دونیم و قرض و قوله می کنیم بهترین موبایل و تبلت و می خریم تا کم نیارن و آونها هم صبح تا شب آنلاین هستن.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
    16 2
    اگر ایران جزیی از این آمار بود، قطعا شماره یک می شد. بچه ها توی رختخواب هم بازی می کنند با موبایل و تبلتشون. همیشه انلاین هستن
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
    10 2
    بعدا که بچه هامون بزگر شدن چوبشو خودمون می خوریم