ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با ارسال پاسخی به یکی از مطالب منتشر شده در خبرآنلاین واکنش نشان داد.

مطلب «مجلس به تخلفات آقای رئیسی رسیدگی می‌کند؟» به قلم محسن حدادی در مورخ 16 خرداد در گروه نخبگان خبرآنلاین منتشر شده که ستاد انتخاباتي حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسی طی نامه ای به این مطلب پاسخ داده است.

متن نامه به شرح زیر است:

« مديرمسئول سايت خبري خبرآنلاين

سلام عليكم
با عنايت به مطلب منتشر شده تحت عنوان «مجلس به تخلفات آقاي رئيسي رسيدگي مي‌كند» در تاريخ سه‌شنبه 16 خرداد 1396 كه حاوي مطالب كذب، ناروا و اهانت‌آميز و تشويش‌كننده اذهان عمومي مي‌باشد، اين جوابيه را براي دفاع از حق و روشن نمودن حقايق و اطلاع مردم عزيز ايران منتشر فرماييد.

و لازم به ذكر است برخلاف مرامنامه اخلاقي سايت خبرآنلاين مسير تهمت‌زني و بي‌اخلاقي كه در پيش گرفته‌ايد كمكي به رشد و تعالي كشور نمي‌نمايد و با آنكه اين‌گونه دروغ‌پردازي‌ها از هيچ جرياني پذيرفتني نيست از شما كه خود را سايتي منتسب به جريان اصولگرايي مي‌دانيد انتشار اين قبيل مطالب در تناقض اصلي با مرام سياسي و ارزشي اين جريان محسوب مي‌گردد و مطالب و يادداشت‌هاي توهين‌آميزتان موجب از پا ايستادن ما از آرمان‌ها و ارزش‌ها و حق‌الناس مردم نمي‌گردد.

مرام و روحيه اخلاقي و قانون‌مدار جناب حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي در تبليغات انتخابات رياست جمهوري، مناظرات تلويزيوني، روز برگزاري انتخابات در 29 ارديبهشت 1396 و پس از آن بر همگان آشكار شد، لذا بيان اكاذيبي از جمله توزيع محصولات و اقلام براي جذب آرا از پايه كذب و توهين به شعور و فهم مردم شريف ايران اسلامي مي‌باشد و گمان آن مي‌رود كه اين قبيل هجمه‌هاي رسانه‌اي به حجت‌الاسلام رئيسي براي تغيير فضاي افكار عمومي و در حاشيه بردن اصل تخلفات صورت گرفته در انتخابات مانند كمبود تعرفه، تأخير در شروع رأي‌گيري، عدم رعايت بي‌طرفي در آگهي نمودن اسامي نامزدها، استفاده از امكانات دولتي، پرداخت يكباره وام‌هاي قرض‌الحسنه 100 ميليون ريالي به حساب شخصي دهياران، ارسال پيامك واريز يارانه افراد حذف شده در زمان تبليغات انتخاباتي و دادن وعده پرداخت يارانه بدون طي كردن مراحل قانوني و... كه از سوي بعضي عوامل اجرايي و مسئولين دولتي صورت گرفته، مي‌باشد. تخلفاتي كه توسط شوراي نگهبان احراز و اثبات شده و متخلفين آن به نهادهاي قضايي ارجاع داده شده‌اند.

لازم به ذكر است تك‌تك تهمت‌هاي مطرح شده در مرقومه نگارنده قابليت پيگيري قانوني دارد كه به عنوان يك حق حقوقي و براي دفاع از افكار عمومي حتماً و قطعاً پيگيري خواهد شد، سعي ما بر اين بوده و هست كه با مردم صادق باشيم و دانستن را حق مردم بدانيم و از رفتارهاي دوگانه، بي‌اخلاقي و بي‌قانوني جامعه را دور نگه داريم.
ستاد انتخاباتي حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي »

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 682143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    28 4
    تخلفات آقایان اظهرمن الشمس بود. خرید رای که خودم دو تا شاهد دارم.
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    28 5
    تخلفات رییسی قانونی اخلاقی و دینی است
  • سلام RU ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    31 6
    من موندم آقای رئیسی چطور میتونه به خودش بگه قانون مدار آقای رئیسی در این انتخابات نهایت تلاش خودش رو انجام داد که دولت رو تخریب کنه و کشور اسلامی ما رو با نهایت تاریکی نشون بده
  • محمد A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    19 1
    ستاد کدوم انتخابات؟ ایشون نمیخوان قبول کنن که انتخابات تموم شده و شکست خوردن؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    20 1
    این الان جوابیه بود مثلا؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    23 2
    تخلفات شما رو مردم تو خود انتخابات قضاوت کردن آقای رئیسی
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    19 3
    حالا بعد از اين همه بد و بيراه دو كلمه هم در باره موضوع جواب مي داديد
  • علیرضا شادی A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    21 3
    والا من خودم مشهدی هستم و با چشمام دیدم که اقلامی بسته بندی شده با عکس اقای ریسی همش بین مردم پخش میشد