در واژگونی تریلی راننده کشته شد/ سرنشین دیگر خودرو به دلیل تاخیر در امدارسانی جان سپرد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون، راننده در دم جان باخت، سرنشین دیگر این خودرو زنده بود و درخواست کمک می کرد ولی نبود جرثقیل و قفل شدن درها و گیرکردن این مرد بین سقف و صندلی، سبب مرگ وی شد.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در ساعت 18 دیروز سه شنبه یک دستگاه تریلی در جاده همدان به بیجار و در 2 کیلومتری شهر گل تپه واژگون شد.

وی ادامه داد: راننده خواب آلود کشنده اویکو به خارج از جاده اصلی منحرف شده و خودرو واژگون می شود که به علت واژگونی، سقف خودرو به صندلی ها چسبیده و راننده در دم جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: دیگر سرنشین این وسیله نقلیه زنده بوده و صدای کمک خواستن وی از کابین به گوش می رسید ولی با توجه به قفل بودن درها و واژگونی وسیله نقلیه بر روی سقف، ورود به داخل این خودرو و امداد رسانی ناممکن بود.

وی اظهار داشت: درخواست جرثقیل شد ولی به علت حرکت جرثقیل با سرعت کمتر از 20 کیلومتر در ساعت احتمال حضور زودهنگام برای امداد رسانی نیز غیرممکن بود.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: بنابراین از یکدستگاه لودری که در نزدیکی این جاده قرار داشت برای امداد رسانی استفاده شد ولی نبود امکانات و تلاش دیر هنگام برای خارج کردن این مصدوم متاسفانه سبب مرگ این سرنشین شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =