استقلال و نفت تهران برای هفته دوم و پرسپولیس برای هفته پنجم لیگ برتر باید از سازمان لیگ مجوز بگیرند تا بتوانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از شروع لیگ هفدهم کش و قوس‌های فراوانی برای جلوگیری از ثبت قرارداد بازیکنان جدید باشگاه‌های بدهکار وجود داشت. طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال، باشگاه‌ها باید از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال تاییدیه کسب می‌کردند و آن‌ها را با امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ تحویل می‌دادند تا اجازه ثبت قرارداد را داشته باشند. البته سازمان لیگ این را هم اعلام کرده بود که تیم‌های لیگ برتری برای استفاده از بازیکنانی که از قبل با آن‌ها قراداد داشتند مشکلی ندارند و برای آن بازیکنان کارت بازی صادر می‌شود.
پیش از آغاز هفته نخست لیگ برتر تنها هفت باشگاه استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم، ذوب آهن اصفهان، سایپای تهران، صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز توانستند تاییدیه لازم را کسب کنند اما در ادامه تمام باشگاه‌ها قبل از آغاز بازی‌های‌شان مجوز ثبت قرار داد را گرفتند تا برای بازیکنان جدیدشان کارت بازی صادر شود. پس از این اتفاق این نگرانی ایجاد شد که فدراسیون فوتبال با باشگاه‌های بدهکار کنار آمده تا آن‌ها مشکلی برای استفاده از بازیکنان جدیدشان نداشته باشند.
امروز (یک‌شنبه) فریبرز محمودزاده درباره مجوزهایی که برای باشگاه‌ها صادر شد، اظهار کرد: باشگاه‌های استقلال و نفت تهران تنها برای هفته نخست و باشگاه پرسپولیس تا هفته چهارم مجوز استفاده از بازیکنان جدیدشان را در اختیار دارند و برای اینکه بتوانند در ادامه از این بازیکنان استفاده کنند باید بخشی از بدهی‌هایشان را پرداخت کنند اما مجوز باقی تیم‌ها تا پایان فصل است.
بدین ترتیب باشگاه‌های استقلال و نفت تهران برای استفاده از بازیکنانی جدید الورودشان در هفته دوم لیگ برتر، باید بدهی‌هایشان را پرداخت کنند و پرسپولیس هم این مشکل را برای هفته پنجم دارد. باید دید مسئولان این سه باشگاه چه اقدامی برای خروج از این شرایط انجام می‌دهند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =