همه چیز در مورد اسپانسر جدید قهرمان ایتالیا/ یووه‌ای‌ها تبلیغ کمپانی سازنده بازی کامپیوتری می‌کنند!

تیم یوونتوس در فصل جدید اسپانسر تازه‌ای نیز علاوه بر کمپانی JEEP روی پیراهن‌هایش دارد.

نوید صراف: چندی پیش، باشگاه یوونتوس ایتالیا، از اسپانسر جدید این باشگاه رونمایی کرد. کمپانی سای‌گیمز «CyGames» با قراردادی 3 ساله، از فصل آتی به عنوان یکی از اسپانسرهای بانوی پیر با یووه همکاری خواهد کرد و لوگوی این کمپانی در پشت لباس بیانکوری خودنمایی خواهد شد. بد نیست بدانید این اولین بار در تاریخ یوونتوس است که در پشت پیراهن‌های این باشگاه، تبلیغ یک اسپانسر درج خواهد شد.

کمپانی سای‌گیمز، یک شرکت ژاپنی فعال در عرصه ساخت بازی‌های کامپیوتری به ویژه بازی‌های گوشی‌های همراه (موبایل) است. به گفته کارشناسان، این کمپانی سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و یکی از کمپانی‌های پیشرو در صنعت بازی‌سازی کامپیوتری در سال گذشته بوده. این شرکت که دفتر مرکزی‌اش در توکیو واقع شده، سال پیش با حضور و ارائه سهام در بازار اوراق بهادار نیویورک، فعالیت‌های اقتصادی خود را وارد فازی جدید کرد.

بازی مشهور و محبوب شَدووِرس «Shadowverse» با بیش از 10 میلیون دانلود در ژاپن، یکی از بازی‌های پرفروش این کمپانی‌ست که نسخه ایتالیایی این بازی 31 جولای با مراسمی ویژه در تورین رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد. اکنون این کمپانی با شروع همکاری‌اش با یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان، قدمی بزرگ در توسعه فعالیت‌های خود برداشته است.

جورجیو ریچی، معاون اجرایی دفتر فعالیت‌های تجاری یوونتوس درباره این همکاری می‌گوید: «توافق با کمپانی‌ای که دارای پرستیژ جهانی‌ست و نقشی بسزا در دنیای امروز و آینده ایفا خواهد کرد، باعث افتخار باشگاه یوونتوس است. سای‌گیمز و یوونتوس، بینشی مشابه دارند و آن دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در سطح جهانی‌ست. از سوی دیگر این همکاری باعث تقویت بیش‌ازپیش یوونتوس می‌شود چرا که درهای ورود به بازار قدرتمند ژاپن و البته آسیا را بر روی بیانکونری خواهد گشود. چهره‌ای که سای‌گیمز از خود به عنوان قدرتی جدید در جهان به تصویر می‌کشد همانند تصویری‌ست که یوونتوس در سال‌های اخیر در اذهان مردم ماندگار کرده. ما سیاه‌ومشکی‌پوشان به برندی قرارداد بستیم که هم‌رنگ ماست؛ سیاه‌ومشکی. این قرارداد باعث افتخار است.»

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =