دستورالعمل پرداخت تسهیلات طرح های کارفرمایی کمیته امداد تا سقف یک هزار میلیون ریال از محل بند «د» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری بانک‌های عامل استان به منظور ایجاد اشتغال‌های پایدار و درآمدزا برای مددجویان تحت حمایت ابلاغ شد.

به گزارش خبرآنلاین، مجید مشهدی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان تحت حمایت مهم ترین هدف کمیته امداد است ، گفت : بخشنامه پرداخت تسهیلات طرح های کارفرمایی تا سقف یک هزار میلیون ریال از محل بند « د» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری بانک های عامل استان در راستای ایجاد اشتغال های پایدار ودرآمدزا برای مددجویان تحت حمایت ابلاغ شده است.

وی با اشاره به شرایط دریافت تسهیلات کارفرمایی افزود : پرداخت تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایان شهرک ها و نواحی صنعتی استان در صورتی انجام می شود که جذب نیروی کار از بین مددجویان و فرزندان تحت حمایت باشد و مددجویان و فرزندان تحت حمایت به عنوان نیروی کار حداقل به مدت پنج سال جذب و طبق قوانین اداره کار برای آنان دستمزد پرداخت شود.

وی در ادامه تصریح کرد : به ازای جذب هر نفر نیرو ۲۰۰ میلیون ریال و تا سقف پنج نفر یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کارفرمایی طبق ضوابط مربوط قابل پرداخت می شود.

مشهدی در پایان گفت: کارفرمایان واجد شرایط جهت استفاده از تسهیلات مذکور و جذب نیروی کار مدنظر از طریق نمایندگی های کمیته امداد شهرستان های تابعه پیگیری کنند.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =