دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل گفت: برگزاری مانورهای عملیاتی توان مقابله با مخاطرات طبیعی را ارتقاء می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مسعود امامی یگانه که در جلسه نمایندگان کارگروههای تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سخن می گفت، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مانور ارزیابی و سنجش میزان آمادگی و توانمندی دستگاه های امدادی، نظامی و خدماتی در شرایط وقوع حادثه است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان اینکه میزان مشارکت و مدیریت هماهنگ و یکپارچه دستگاه های عضو مدیریت بحران در این مانور ارزیابی می شود ، گفت: تمرین های میدانی و عملیاتی سطح آمادگی دستگاه ها و نحوه مقابله بموقع و سریع با مخاطرات طبیعی را ارتقاء می دهد و لازم است اعضای مدیریت بحران بهره گیری مناسب از همه امکانات، تجهیزات و نیروهای آموزش دیده را با تمرین های مستمر در دستور کار قرار دهند.

امامی یگانه آشنایی عموم مردم با مخاطرات طبیعی و افزایش ایمنی در سطح جامعه برای مدیریت شرایط بحرانی را از جمله اهداف دیگر برگزاری این مانور عنوان کرد و افزود: باید میزان تاب آوری جامعه در برابر مخاطرات با ارایه آموزش های متنوع به مردم افزایش یابد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =