زمانی برای پرداخت معوقات حق‌التدریس معلمان نمی‌توانم مشخص کنم، اما تا پیش از پایان مردادماه و یا اینکه شهریورماه پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" معوقات حق‌التدریس معلمان چرا پرداخت نمی شود؟ سال تحصیلی جدید هم رسید ما هنوز از سال پیش حقوق نگرفتیم."

در این باره حسین فرزانه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: دو نوع حق التدریس داریم،حق التدریس آزاد که حتی یک ریال هم عقب مانده ندارند چون باید ماهانه پرداخت شود که الان همینطور است و ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد را پرداخت کردیم.

او افزود: نوع دوم، حق التدریس شاغل است که رقم بیشتری دارد،اما نسبت به حق التدریس آزاد اولویت کمتری دارد زیرا حق التدریس آزاد حقوق مردم است اما حق التدریس شاغل به عنوان اضافه کار محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه در مجموع 5 ماه و نیم معوقات مربوط به حق التدریس شاغل مانده است ادامه داد: امیدواریم در هفته جاری این توافقنامه را امضا کنیم که یک کسری از معوقات مربوط به قبل و سال 1395 است و هم مربوط به کسری سال جاری است را پرداخت کنیم.

فرزانه تاکید کرد: زمانی برای پرداخت آن نمی‌توانم مشخص کنم، اما تا پیش از پایان مردادماه و یا اینکه شهریورماه پرداخت می‌شود.

46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =