تولید بیش از 80 هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری کرج

رئیس تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، از تولید بیش از 87 هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت این سازمان خبر داد و گفت: این میزان آسفالت طی تلاشها و زحمات شبانه روزی پرسنل کارخانه آسفالت در دو شیفت کاری به صورت مدام و بدون تعطلیلات از ابتدای سال جاری تا کنون تولید شده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسن عطایی با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه آسفالت تولید شده در کرج از کیفیت مطلوب و استانداردهای لازم برخوردار است، اظهار داشت: این میزان آسفالت تولیدی به طور مستقیم برای آسفالت، بهسازی، نوسازی، اصلاح معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهرستان کرج و شهرهای استان البرز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
این مسئول اضافه کرد: به طور حتم این میزان تولید آسفالت طی مدت مذکور نشان از فعالیت مستمر و سازنده سازمان در تامین و توزیع آسفالت دارد که علاوه بر برخورداری از سرعت بالا در فرآیند تولید آسفالت، بهبود کمیت و ارتقای کیفیت نیز در اولویت قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: کارخانه مذکور به جهت خدمات‌رسانی به شهروندان و کاهش هزینه‌ها از سوی شهرداری کرج کار خود را آغاز کرد و تغییر و تحولات مثبت در بحث آسفالت معابر شهر نشان از توانمندی و کارآمد بودن کارخانه دارد و بازدهی آن رضایت بخش واقع شده است.
رئیس تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، در ادامه با اشاره به میزان تناژ تولیدی آسفالت افزود: از این میزان آسفالت تولیدی 42 هزار و 485 تن به صورت فینیشر (مکانیزه) و مابقی به میزان 45 هزار و 101 تن به شکل دستی به تولید رسیده است.
عطایی خاطرنشان کرد: استفاده از گاز شهری به عنوان سوخت تامین کننده کارخانه، بخش مهمی از دغدغه‌ها نسبت به ایجاد آلودگی‌ از سوی کارخانه را برطرف ساخته و صرفه جویی در زمان را به همراه داشته است.
رئیس تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در پایان گفت: اقدامات حوزه آسفالت و ساماندهی معابر طی سال‌های اخیر بسیار مشهود بوده و امید می رود بتوانیم با استفاده از تکنولوژی های روز به تولید آسفالت با کیفیت تری همراه با عمر بیشتر اقدام کرده و پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =