کدام نماینده آخوندی را وزیری شجاع نامید؟

نماینده مردم میاندوآب در مجلس در دفاع از عباس آخوندی گفت: ما وزیری می‌خواهیم که شجاعت داشته باشد و آقای آخوندی این ویژگی را دارد.

به گزارش خبرآنلاین،جهانبخش محبی نیا در جلسه صبح امروز بررسی صلاحیت عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی در موافقت با این وزیرپیشنهادی با بیان اینکه  متاسفانه ما به دنبال توسعه نیستیم و توسعه طلب هستیم،اظهارداشت: این گونه نیست که وقتی می‌گوییم هدف ما گسترش بخش ریلی کشور است، همه مسئولان متوجه این هدف باشند و در راستای این هدف حرکت کنند.

او با تاکید بر اینکه ما وزیری می‌خواهیم که شجاعت داشته باشد،تصریح کرد: سطح تصمیم‌گیری ما هنوز در هیجان و احساس متوقف است و شیپور به خاطر خدا نواخته نمی‌شود.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه از اقدامات اساسی و استراتژیک آقای آخوندی، شکستن حبس شبکه ریلی است،گفت: آقای آخوندی نمی‌خواهد شبکه ریلی کشور فقط در مرزها محفوظ شود. 

به گفته وی در سال 84 میزان تلفات جاده‌ای 27 هزار نفر بود،این در حالی است که این رقم در سال 95 به 15 هزار و 900 نفر رسید واین یعنی این حوزه مدیریت می‌شود و نفس می‌کشد. 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به توسعه خطوط راه‌آهن از جمله خط آهن چابهار ـ زاهدان ـ مشهد و اصفهان ،گفت:

محبی‌نیا گفت: برای اینکه بتوانیم به توسعه این بخش کمک کنیم، باید به دور  از نگاه‌های سیاسی، به آخوندی رای بدهیم.

 

 

3535

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =