برگزاری"محفل خاطره گویی" گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سر افراز به میهن اسلامی در لرستان

محفل خاطره گویی گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن با حضور یادگاران آزادگی، روسای دستگاههای فرهنگی و جمعی از هنرمندان در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،در این برنامه خاطرات آزادگان لرستان در سه بخش روایتگری، مستند های تصویری و هنرهای نمایشی برای حاضران به تصویر کشیده شد.

در ابتدای برنامه روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، نخستین سخنران برنامه ضمن تشکر از ابتکار حوزه هنری لرستان در تدارک این برنامه، هنر را ابزاری رسا برای ثبت و بیان وقایع و خاطرات دفاع مقدس دانست و افزود: دفاع مقدس و خاطرات آن قطعا برای جوانان و نوجوانان جذابیت دارد اگر در قالب هنر و با کیفیت مناسب ارائه شود.

رئیس حوزه هنری لرستان نیز در پاسخ خبر نگاران هدف از برگزاری این برنامه را بستر سازی مناسب برای ثبت خاطرات آزادگان سرافراز دانست و گفت: دفاع مقدس گنجینه ای معنوی برای تولید محتوای هنری است، به میزانی که بتوانیم از این منبع بهره مند شویم علاوه بر ثبت و ماندگار ساختن حماسه های دفاع مقدس زمینه را برای غنای هرچه بیشتر آثار هنری فراهم آورده ایم. گفتنی است: خاطرات آزادگان لرستان در این برنامه در قالب بخش های نمایشی، مستند و روایتگری تقدیم علاقمندان شد.

اجرای سرود با موضوع مدافعان حرم و رونمایی از تابلوی تمثال شهید حججی اثر هنرمند برجسته لرستانی آرش فروغی با حضور مدیران فرهنگی استان از دیگر بخشهای این محفل فرهنگی و هنری بود.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =