سیزدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت در ارومیه

سیزدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت با مجموعه آثار پوریا قلیچ خانی عکاس رسمی مدارس طبیعت ایران و دانشجوی ارشد محیط زیست در دانشگاه شهید بهشتی تهران, در استان آذربایجان غربی,ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سیزدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت با مجموعه آثار پوریا قلیچ خانی عکاس رسمی مدارس طبیعت ایران و دانشجوی ارشد محیط زیست در دانشگاه شهید بهشتی تهران, در ارومیه آغاز شد.
این نمایشگاه با همکاری دفتر مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست, اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی, حامیان مدرسه طبیعت استان آذربایجان غربی و نگارخانه میلان از امروز شنبه ۴شهریور افتتاح و تا روز دوشنبه ۶شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است که تور ملی نمایشگاه عکس مدرسه طبیعت بعنوان اولین تور نمایشگاه عکس در ایران, از شهریور ١٣٩۵ با همکاری دفتر مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور کار خود را آغاز و تاکنون در استانهای : مازندران, تهران, همدان, گلستان, فارس, یزد, گیلان, قزوین, زنجان, مرکزی و البرز برگزار شده و تا پوشش دادن تمام استانهای ایران ادامه خواهد داشت.
پوریا قلیچ خانی عکاس رسمی مدارس طبیعت که عنوان دانشجوی فداکار محیط زیست در جشنواره تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران سال ۹۵ را نیز داراست, هدف از برگزاری اولین تور نمایشگاه عکس در ایران با موضوع مدرسه طبیعت را آشنایی اقوام مختلف کشور با ایده مدرسه طبیعت و نمایش فعالیتهای مختلف کودکان در فضای مدرسه طبیعت در قالب ۵۰ قطعه عکس در سایز ۴۰ در ۶۰ عنوان کرد که حاصل حدود سه سال عکاسی از مدارس طبیعت استانهای مختلف در ایران است.
امروزه با ورود به دنیای مدرن, کودکان بیش از هر زمان دیگری به طبیعت نیاز دارند.

شایان ذکر است، این نمایشگاه در نگارخانه میلان واقع در خیابان مولوی,خیابان امین,خیابان ارمغان,خیابان ارغوان,نبش کوچه٧ و ساعت بازدید ١٧ الی ٢٢ خواهد بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوستدار BE ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    0 0
    بسیار خوب و مورد نیاز بود. این فعالیتهای فرهنگی میتواند در جهت ارتقا رفتار عمومی نسبت به حفظ محیط زیست و زندگی امروز ما موثر و مفید باشد. باید از این مراکز هنری و ویژه نگارخانه میلان آذربایجان تقدیر و حمایت کرد که پیشرو این حرکتهای سازنده هستند.