رویدادهای فرهنگی-محیط زیستی در بوستان شهید چمران کرج استمرار خواهد داشت

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از استمرار رویدادهای فرهنگی- محیط زیستی در بوستان شهید چمران کرج خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در حاشیه آغاز ششمین جشنواره فیلم سبز ایران، محمد رضا زین العابدینی با حضور در این رویداد فرهنگی- محیط زیستی استان البرز ضمن اعلام حمایت خود از این مهم مردم را جهت حضور در جشنواره مذکور فرا خواند.
زین العابدینی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های مرتبط با محیط زیست افزود: برپایی مناسبت ها و رویداد های فرهنگی در بوستان ها زمینه ساز حضور مردم در محیط های فرهنگی و به تبع آن افزایش امنیت این فضاها می شود.
وی اضافه کرد: مسئله محیط زیست موضوع بسیار مهمی است که باید مورد حمایت تمامی اقشار جامعه باشد تا بتوان قدمی برای نسل آینده برداشت.
این مسئول در پایان سخنان خود با بیان اینکه بوستان شهید چمران و باغ گلها همواره مقر بر پایی رویداد های فرهنگی - محیط زیستی بسیار مهمی مانند جشنواره لاله ها و نمایشگاه های گل و گیاه بوده است گفت: سازمان تمام توان خود را برای استمرار این برنامه ها به کار خواهد گرفت و همواره از وقوع این رویداد ها در بوستان های شهر کرج حمایت خواهد کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =