سرمربی پرسپولیس در نشست خبری دیدار با الاهلی شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ در آستانه بازی فردا شب شاگردانش برابر الاهلی عربستان در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما حمایت خیلی خوبی از جانب هواداران‌مان پیش از سفر به ابوظبی دریافت کردیم و همین انگیزه ما را برای ارائه بهترین عملکردمان افزایش می‌دهد. قطعاً بازیکنانم برنامه‌های مدنظرمان را در جریان بازی پیاده خواهند کرد تا به پیروزی برسیم.

وی افزود: الاهلی حریف آماده و خطرناکی است، اما ما می‌خواهیم برنده این مسابقه باشیم و به مرحله بعد برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اطلاع داریم که الاهلی در کنار الهلال و النصر جزو بهترین تیم‌های عربستان هستند، اما با هیجان و انگیزه بالا می‌خواهیم بازی بزرگ فردا شب را ببریم، پس با تمام قدرت و توانایی که داریم، بازی خواهیم کرد.

برانکو تصریح کرد: من همه نکات را به بازیکنان گفته‌ام، اما در نهایت آنها هستند که در زمین با عملکرد خود، برنده بازی را مشخص می‌کنند.

وی در خصوص اینکه اگر پرسپولیس مثل بازی رفت عقب بیفتد، این بار با حریف هوشیاری روبه‌روست که شاید اجازه جبران ندهد، خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که درباره چه حریف و چه بازی صحبت می‌کنیم. ما هم بازیکنان خطرناک و تأثیرگذار الاهلی را می‌شناسیم. پرسپولیس هم تیمی است که شش ملی‌پوش دارد و سایر نفراتش هم در حدی هستند که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند. کاملاً آماده و سرحال هستند و یک فرد بی‌طرف می‌تواند درباره این بازی بگوید، همه چیز 50 - 50 است. یعنی نتیجه بازی کاملاً باز است و لحظه‌ها تعیین‌کننده هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته این بازی یک جای افسوس دارد. افسوس از اینکه اگر پرسپولیس در تهران و الاهلی در جده بازی می‌کردند، با توجه به تماشاگران زیاد دو تیم، همه چیز زیباتر و پرهیجان‌تر می‌شد، چون همه می‌دانیم ما برای هواداران خودمان فوتبال بازی می‌کنیم و بدون آنها فوتبال لطف خودش را ندارد.

برانکو همچنین اظهار داشت: باز هم تأکید می‌کنم بازی سختی برای دو تیم در پیش است. ما حریف قوی داریم و در بازی رفت، وقتی شکست با دو گل را برگرداندیم، نشان از انگیزه و توانایی بالای ما داشت. از طرفی الاهلی هم امکانات و مربی خیلی خوبی دارد، مربی که در دیناموکیف کار کرده است و مربی سرشناسی در سطح بین‌المللی است. به هر حال فوتبال است و در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =