ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط مرگبار یکدستگاه اتوبوس بین شهری در دره جاجرود خبر داد و گفت: در این حادثه 11 نفر کشته و 28 نفر به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.

حسن عباسی افزود : ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز، حادثه سقوط یک دستگاه اتوببوس در دره جاجرود به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام و با توجه به حجم زیاد مصدومان، 14 دستگاه آمبولانس به همراه دو دستگاه اتوبوس آمبولاس و سه خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد : متاسفانه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از شهر کرج به سمت ساری در حرکت بود، به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف و با حدود 40 مسافر به دره جاجرود سقوط کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطر نشان کرد : عوامل اورژانس، عملیات امداد و نجات از مصدومان را از همان لحظات اولیه آغاز کردند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، 28 مصدوم این حادثه به بیمارستان های مختلف شهر تهران منتقل شدند.

وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهرو قرار دارد، گفت : این عملیات ساعت 6 صبح امروز خاتمه یافت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    11 0
    خیلی ببخشید ولی حقیقت ماجرا اینه که سالیانه ساله که جون مردم افتاده دست یه مشت راننده معتاد ........
  • علی A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    14 0
    از صدقه سر این نظام مردم شده سه دسته .یا معتاد ،یا عرق خور ،یا زنا کار ................
  • امیر A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    9 0
    مدیریت و نظارت صفر ..............طوفان امده به اون عظمت فقط 4 نفر مردن اینجا ماهی یه بار یه اتوبوس میره تو داره ......
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    8 0
    اکثر اخبار مربوط به حوادث جاده ای مربوط به اتوبوسهای مسافری ساعت تصادفشان بعد از یک بامداد است بهتر است مسافرتهای شبانه محدود شوند
  • بی نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    5 0
    اخبار مربوط به حوادث جاده ای اتوبوسهای مسافرتی اکثرا ساعات بعد از یک بامداد را نشان میدهند بهتر نیست مسافرتهای شبانه محدود گردند؟
  • امیر A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    9 0
    ایران جنگه ما خبر نداریم ماهی یه بار یه اتوبوس به فنا میره ...مملکتو معتاد برداشته ..
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    7 0
    من هر روز این مسیر را میرم و میام. من با سواری جرات نمی کنم بالای 70 تا برم ولی اتوبوس های این مسیر با سرعت 100 به بالا توی این پیچ ها حرکت می کنند. مقصر راننده ی اتوبوس ها هستند که بد رانندگی می کنند. خودشون هیچ ولی بیچاره مسافرای بی گناه
  • مهدی IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    6 0
    ما دیشب از آمل اول از چالوس میخواستیم بیایم دیدیم ترافیک وحشتناکیه بعد از فیروزکوه دیدیدم اونجا هم همین شکله در اخر هم از هراز اومدیم واقعا این جاده ها به این شکل خطرناکه هر نوع ماشین سنگین و سواری تردد میکنه ترافیک وحشتناک بود ساعت 12 ظهر راه افتادیم 1 شب رسیدیم از دماغمون سفر درومد فقط بوی لنت بودو گازوییل نه جاده خوب نه ماشین خوب فقط قسمت کلافه کننده ماجرا اینه که 2 کیلومتری اخر و اول رودهن و مرزن اباد باید عوارض 3 تا 5 تومن بدی برای 1 کیلومتر جاده اسفالت واقعا خنده داره خداییش من بعد چند سال شمال رفتم هیچ چیزی جز عوارضی اضافه نشده جاده همون جادس ماشین ها هم همون واقعا متاسفم