۰ نفر
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

تب داغ لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب آغاز خواهد شد و گل سرسبد بازی‌های امشب جدال جذاب بارسلونا و یوونتوس در استادیوم نیوکمپ خواهد بود. دیداری که در کنار همه حساسیت‌هایش به دلیل تقابل دو غول بزرگ فوتبال اروپا،جنبه انتقامی هم دارد.

احسان خراسانی:فصل گذشته بارسلونا پس از اینکه توانست با یک کامبک تاریخی پاریس سنت ژرمن را در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حذف کند به صخره سخت یوونتوس برخورد کرد. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در همان بازی رفت در تورین نسخه بارسا را با سه گل پیچیدند و در نیوکمپ به برکت خط دفاع آهنین خود گلی دریافت نکردند تا بتوانند قاطعانه از سد آبی اناری ها عبور کنند.

شرایط بازی امشب قطعا با بازی فصل گذشته تفاوت دارد. بارسلونا مربی خود را عوض کرده و والورده را به جای انریکه روی نیمکت خود می بیند. نیمار نیوکمپ را ترک کرده و جای خود را به عثمان دمبله داده. یکی از ارکان خط دفاعی یووه یعنی لئوناردو بونوچی هم از این تیم جدا شده تا شکل و شمایل دو تیم نسبت به تقابل فصل قبل تفاوت هایی داشته باشد.

جدی ترین نبرد بازی سه شنبه شب بدون تردید ما بین مسی و بوفون خواهد بود. مسی که این روزها در بارسا علی رغم اینکه واقعا تنهاست اما عملکرد عالی ای از خود به جای گذاشته و همین اول هفته توانست مقابل اسپانیول هتریک کند. بوفون هم که فصل قبل تیمش را تا پای جام هدایت کرد , امسال و در آخرین فصل حضورش در یوونتوس به چیزی جز قهرمانی در اروپا فکر نمی کند.به چیزی که در طول این سال ها به آن نرسیده. همانطور که مسی هم به چیزی جز گلزنی به بوفون فکر نمی کند. کاری که هنوز از عهده آن برنیامده و فقط دو بازی تا تحقق آن فرصت دارد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =