۰ نفر
۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
پرسپولیس با شکست تیم دایی به صدر رسید

تقابل پرسپولیس و سایپا با برد ۲ بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی تهران مهمان سایپا بود. تقابل علی دایی با تیم سابقش، موجب افزایش حساسیت‌های این بازی شده بود. تقابل دو تیم در نهایت با ۲ گلی که پرسپولیس در نیمه نخست به ثمر رسانده بود به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را محمد حسین کنعانی‌زدگان (گل به خودی) در دقیقه ۲۱ و علی علیپور در دقیقه ۲۵ به ثمر رساندند.

سرخپوشان با این برد ۲۳ امتیازی شدند و بالاتر از پارس جنوبی به رده نخست جدول صعود کردند. سایپا نیز با ۱۴ امتیاز در رده ششم باقی ماند. پرسپولیس یک بازی عقب افتاده هم با صنعت نفت آبادان دارد.

در این بازی، کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شد.

قضاوت این بازی را محمدحسین زاهدی‌فرد به همراه سعید قاسمی، سجاد طوری و علی بای بر عهده داشتند.

نیمه نخست

در دقیقه ۷، ارسال اوت از سوی وحید امیری در داخل محوطه جریمه روی سر گادوین منشا نشست که ضربه او با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۰، ارسال علی قلی‌زاده از روی نقطه کرنر به شکل خطرناکی به سمت دروازه پرسپولیس رفت که ضربه سر بازیکن این تیم را پرسپولیسی‌ها به کرنر زدند.

در دقیقه ۱۵، ارسال بازیکنان سایپا به روی دروازه پرسپولیس با اشتباه مدافعان این تیم موقعیت خوبی را برای بازیکنان سایپا فراهم کرد که علی علیپور در آخرین لحظه توپ را دور کرد.

گل نخست پرسپولیس: در دقیقه ۲۱، ارسال زمینی محسن ربیع خواه به داخل محوطه جریمه در آستانه محوطه شش قدم به پای محمدحسین کنعانی‌زادگان برخورد کرد و وارد دروازه سایپا شد.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه ۲۵، شروع مجدد علیرضا بیرانوند در دهانه محوطه جریمه به گادوین منشا رسید و او با ضربه سر علی علیپور را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم هم گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۰، حمله بازیکنان پرسپولیس به روی دروازه سایپا منشا را صاحب موقعیت دیگری کرد که بازیکنان سایپا این بار توپ را دور کردند.

نیمه دوم

در دقیقه ۴۷، ضربه ایستگاهی محمد عباس‌زاده پس از برخورد به دیوار دفاعی پرسپولیس در داخل محوطه جریمه به کنعانی زادگان رسید که ضربه محکم او را بیرانوند به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۴، حرکت انفرادی عباس‌زاده مقابل محوطه جریمه پرسپولیس موقعیت شوت‌زنی را برای این بازیکن فراهم کرد که ضربه او را بیرانوند در آغوش گرفت.

در دقیقه ۵۷، روی سانتر بازیکنان سایپا روی دروازه پرسپولیس، جعفری می‌توانست دروازه بیرانوند را باز کند که توپ با سایش روی سر این بازیکن به اوت رفت.

در دقیقه ۶۱، کار تیمی بازیکنان پرسپولیس نزدیک محوطه جریمه سایپا توپ را به محرمی رساند و پاس او به علیپور باعث شد، او به سمت دروازه اخباری شوت بزند که توپ با اصابت به پای بازیکن سایپا دور شد.

در دقیقه ۶۵، ارسال علی قلی‌زاده به روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر روزبه شاه‌علی‌دوست به اوت رفت تا یک موقعیت خوب از دست این تیم برود.

در دقیقه ۷۲، ارسال بشار رسن از روی نقطه کرنر روی سر جلال حسینی فرود آمد و ضربه او با فاصله اندک به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۸، شوت فنی و محکم سیامک نعمتی با اختلاف اندکی از کنار دروازه سایپا عبور کرد.

این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا (محمد انصاری ۷۲)، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور (سیامک نعمتی ۷۸).

ترکیب سایپا: محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی، روزبه شاه علی دوست، محمد دانشگر، حسین کنعانی زادگان، آرش رضاوند (محمد سلطانی مهر ۷۶)، علی قلی زاده، رضا اسدی، علی شجاعی، رضا جعفری ( محمد سلیمانی ۵۳) و محمد عباس زاده.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =