تسنیم نوشت: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم همه زائران به توصیه‌های اعلام شده در کشور ایران و عراق پایبند باشند تا با امنیت کامل به کشور بازگردند.

محمود واعظی امروز در حاشیه بازدید مرز چذابه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مردم در شهرهای مختلف خوزستان به صورت خودجوش و با هدف ارائه خدمات به زائران موکب‌های بسیار خوبی برپا کرده‌اند، اظهار داشت: در زمینه مرز چذابه به نسبت سال‌های گذشته کارهای خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت استاندار خوزستان و سایر مسئولان و نیز برگزاری جلسات ستاد اربعین افزود: مسئولان در زمینه زیرساخت‌های اربعین آنچه که امسال برای پذیرش یک جمعیت بیشتر نیاز بوده را فراهم کرده‌اند.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان کرد: در حدود 3 هزار نفر به صورت شبانه روز به زائران حسینی خدمت می‌کنند و این کار بسیار ارزشمند است.

وی تعریض جاده‌ها را از اقدامات مثبت خواند و درباره بازدید از مواکب در چذابه گفت: امیدوارم همه زائران به توصیه‌های اعلام شده در کشور ایران و عراق پایبند باشند تا با امنیت کامل به کشور بازگردند. این اجتماع عظیم فخر اسلام و شیعه هست و تجمع آنان در کربلای معلی نمادی از وحدت، همبستگی و اتحاد جهان اسلام است.

واعظی از بیمارستان صحرایی شهید قوطاسلو مرز چذابه بازدید کرد

همچنین محمود واعظی امروز 12 آبان ماه از بیمارستان صحرایی شهید قوطاسلو اولین شهید مدافع حرم ارتش بازدید کرد.

این بیمارستان دارای دو اتاق عمل، سایت رادیولوژی، آزمایشگاه، سونوگرافی، آی سی یو و اتاق سی اس آر است، همچنین یک سایت دندانپزشکی در این بیمارستان فعال است.

استاندار خوزستان نیز در این بازدید واعظی را همراهی کرد.

واعظی پیش از این از مواکب مستقر در مرز چذابه، مسیرهای خروجی و ورودی مرز چذابه و موزه عبرت مستقر در این مرز بازدید کرد.

 

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =