حمید قنبری، حسام عظیمی، نوید توسلی، میلاد قریشی و سینا غفاری، اعضای گروه موسیقی کلون زمان، به فستیوال بین‌المللی هنر دهلی خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه موسیقی کلون زمان، 11 و 12 نوامبر (20 و 21 آبان) در فستیوال بین‌المللی هنر هند که در شهر دهلی برگزار می‌­شود، شرکت خواهد کرد.

فستیوال بین‌المللی هنر دهلی، سالانه میزبان 900 هنرمند از رشته‌­های مختلف هنری چون موسیقی، رقص، نقاشی، تئاتر، ادبیات و ... می‌شود و در بیش از 40 سالن از جمله سالن­­‌های کنسرت سرباز و سربسته، دانشگاه­‌ها، سالن­‌های کنفرانس و نمایشگاه­‌ها برگزار می‌شود.

حمید قنبری از اعضای کلون زمان در مورد اجرای این گروه در این فستیوال هند گفت:  «قطعات اجرایی این گروه با محوریت ریتم و سازهای کوبه‌ای است و برخی از  قطعات با همراهی سنتور اجرا خواهند شد. قطعاتی چون «مجنون»، «چهل ضربی»، «بسته بال»، «زرد»  و «پژمرده» در این شب­‌ها برای دوست­داران هنر موسیقی اجرا می‌­شوند.»

حسام عظیمی، نوید توسلی، میلاد قریشی و سینا غفاری دیگر اعضای گروه کلون زمان هستند. زمان برگزاری این فستیوال از دهم تا بیست و پنجم نوامبر (19 آبان تا چهارم آذر) است.

57242 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =