کمپانی سونی فیلم تازه ریدلی اسکات با بازی کوین اسپیسی را از برنامه جشن بنیاد فیلم آمریکا خارج کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه نتایج رسوایی‌های اخلاقی کوین اسپیسی فیلم «همه پول‌های دنیا» (All The Money In The World) از جشن بنیاد فیلم آمریکا در سال ۲۰۱۷ خارج شد.

این فیلم قرار بود که نخستین بار در شب پایانی این جشنواره نمایش داده شود. نمایش فیلم در جشن در راستای بزرگداشت یک عمر فعالیت هنری ریدلی اسکات بود.

در «همه پول‌های دنیا» داستان ربودن نوجوانی ۱۶ ساله و تلاش بی‌وقفه مادرش برای نجات او روایت می‌شود. او تلاش می‌کند که پدربزرگ پولدار نوجوان ربوده شده را قانع کند تا پول درخواستی آدم رباها را بپردازد. مارک والبرگ و میشل ویلیامز دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.

سرمایه‌گذاران فیلم اعلام کردند که خروج فیلم از این مراسم به معنای تغییر در تاریخ اکران آن نیست و «همه پول‌های دنیا» طبق برنامه از ۲۲ دسامبر در آمریکا اکران خواهد شد.

در بیانیه‌ای که برای خروج فیلم از جشنواره منتشر شده، آمده است: «هر چند با مسائل پیش آمده اکنون زمان مناسبی برای جشن گرفتن نیست اما باید در نظر داشت که این فیلم محصول کار یک نفر نیست و برای ساخت آن نزدیک به ۸۰۰ نفر تلاش کرده‌اند. برخی از این افراد مانند ریدلی اسکات یکی از استادان مطرح کارگردانی سینما چند سال درگیر آن بودند. بنابراین فیلم طبق برنامه از ۲۲ دسامبر به صورت گسترده اکران خواهد شد.»

جشن بنیاد سینمای آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «جشن بنیاد سینمای آمریکا از فیلمسازی به عنوان گونه‌ای از هنر که با مشارکت چندین نفر شکل می‌گیرد، تقدیر می‌کند. ما از تصمیم سونی برای به تعویق انداختن افتتاحیه فیلم حمایت می‌کنیم. آن‌ها قصد دارند با این کار از تمام کسانی که در همکاری با هم فیلم را به نتیجه رساندند در زمان و مکانی مناسب تقدیر کنند.»

کوین اسپیسی از زمان مطرح شدن اتهامات جنسی با عواقب ناگواری روبه‌رو شده است. او در یک نمونه از سریال مشهور «خانه پوشالی» کنار گذاشته شد. علاوه بر آن کمپانی نتفلیکس اعلام کرد که ساخت فیلم درباره زندگی گور وایدال با بازی اسپیسی را از دستور کار خارج خواهد کرد.

منبع: اسکرین‌دیلی/ ۷ نوامبر

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =