۰ نفر
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
اخراج سرمربی پاریسن ژرمن،شاید به زودی!

اونای امری سرمربی حال حاضر پاریسن ژرمن به احتمال زیاد از این تیم اخراج می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اونای امری سرمربی اسپانیایی فعلی پاریس سن ژرمن و سابق سویا به احتمال زیاد از تیم خود اخراج می شود. این سرمربی دو سال پیش با سرو صدای زیاد از سویا به پاریسن ژرمن پیوست و شرط آمدن این مربی و ادامه حضورش در این تیم فقط بستگی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا داشت ولی او در فصل گذشته موفق به این کار نشد و خیلی ها می گویند که ناکامی این مربی از زمانی شروع شد که باخت عجیبی در استادیوم خانگی بارسلونا با نتیجه 6 بر1 رقم خورد.این سرمربی با سویا بسیار موفق عمل کرده بود و موفق شد سه بار متوالی از سال های 2013 تا 2016 قهرمان لیگ اروپا شود و همین قهرمانی ها باعث شد تا مسولان پاریسی به دنبال وی بروند به دلیل اینکه او سابقه قهرمانی های متعدد در اروپا راداشته و مدیران پاریسی فکر میکردند این مربی میتواند آن ها را برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند. امری زمانی از سویا خارج شد که مدیران سویا به دلیل موفقیت های پی در پی این مربی در سویا خیلی تلاش کردند تا او را در تیم نگه دارند اما امری فقط می خواست تا به پاریس برود و این کار را هم کرد.
امری با پاریسن ژرمن در مدت حضورش نتوانسته هوادارن و مدیران پاریسی را راضی نگه دارد. او فصل گذشته حتی موفق نشد قهرمان لیگ فرانسه شود جامی که پاریسی ها هر سال آن را تصاحب می کردند. پاریسن ژرمن با امری فصل گذشته را با نایب قهرمانی و تصاحب جام حذفی فرانسه به پایان رساند و به دلیل کسب نتایج ضعیف از همان موقع بود که مسولان پاریسی به فکر افتادند تا مربی بهتری و بزرگتری را جایگزین او کنند تا بلکه به هدف خود برسند.
پاریسن ژرمن این فصل نقل و انتقالات خوب و پر سرو صدایی از جمله نیمار داشت، فقط به این دلیل که مالک پاریسن ژرمن می خواهد تا این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. امری به پاریس رفت تا پاریس را قهرمان اروپا کند اما موفق به این کار نشد و حتی پاریس را ناکام تر از قبل کرد.همین دلایل باعث شد تا شایعه های خروج او روز به روز بیشتر از قبل شود. در همین بین که خبرهای خروج امری به دلیل کسب نتایج ضعیف به گوش میرسد بعضی خبرها حاکی از آن است که امری با نیمار ستاره تیم به مشکل خورده است و دلیل اصلی اخراج او می تواند همین موضوع باشد.
در رابطه با همین موضوع نشریه اکیپ فرانسه احتمال بالای اخراج اونای امری سرمربی پاری سن ژرمن را گزارش کرد. این سایت معتبر فرانسوی گزینه های احتمالی جایگزین امری را هم اعلام کرد و نوشت: لوییز انریکه سرمربی سابق بارسلونا که با این تیم موفق به کسب سه گانه شده است جدی ترین گزینه برای پاریسی ها خواهد بود. البته گزینه هایی مثل مورینیو هم مد نظر پاریسن ژرمن در زمستان و پس از اخراج امری هستند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =