ایرنا نوشت: بوریس تیتوف نماینده ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در دفاع از حقوق کارفرمایان از طرف حزب "رشد" به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2018 این کشور معرفی شد

حزب رشد امروز (یکشنبه) در نشست سراسری خود «بوریس تیتوف» را به عنوان نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.

روزنامه روسی ودوموستی نوشت: هیات هایی از مناطق مختلف روسیه امروز در نشست سراسری حزب رشد به اعلام نامزدی تیتوف رای دادند. در همین حال بوریس تیتوف گفت که برای رشد اقتصاد کشور می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری روسیه شرکت کند.شبکه تلویزیونی رن.تی.وی روسیه به نقل از بوریس تیتوف گفت که «حزب رشد» که وی از رهبران آن است، استراتژی رشد را برای دستیابی به اهداف عالی در مدیریت کشور پیشنهاد می کند.

وی افزود: افرادی که کار می کنند نباید فقیر باشند و این اصل اساسی ما است. باید برای امرار معاش و پیشرفت کشور درآمد کسب کنیم.
تا کنون چند نفر ازجمله ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر حزب لیبرال دمکرات روسیه برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری روسیه اعلام آمادگی کرده اند.

 کسنیا سابچاک که 36 ساله و دانش آموخته رشته علوم سیاسی دانشگاه دولتی سن پترزبورگ و یک زن مجری تلویزیونی روس به نام «یکاترینا گوردون» دو زنی هستند که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه اعلام آمادگی کرده اند.
انتخابات ریاست جمهوری روسیه اسفندماه سال جاری برگزار می شود.پوتین که اکنون سومین دوره ریاست جمهوری را می گذراند و بر اساس قانون اساسی نیز اجازه شرکت در انتخابات را دارد، اعلام کرده هنوز برای شرکت در رقابت های انتخاباتی پیش رو تصمیم نگرفته است.

52312

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =