مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام جعفر سلماسی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی از برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام عفر سلماسی که از سوی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری مورد تایید قرار گرفته به میزبانی آذربایجان‌غربی خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، بابک مرادزاده در حاشیه پنجمین مرحله دور دوم لیگ استانی وزنه‌برداری استان گفت: مسابقات وزنه برداری جام جعفر سلماسی را در پیشرو داریم و تقویم آن به رئیس فدراسیون وزنه برداری تحویل داده شده و در مسابقات جهانی این موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی اضافه کرد: برای این مسابقات، جوایز دلاری در نظر گرفته شده که می تواند برای استان آذربایجان‌غربی بسیار خوب باشد.

وی افزود: این مسابقات در سه وزن جوانان و سه وزن بزرگسالان برگزار خواهد شد.

مرادزاده یادآور شد: جلسه هم‌اندیشی و آشتی ملی وزنه‌برداری کشورمان را با حضور قهرمانان المپیک، قهرمانان و چهره‌های برتر وزنه‌برداری در ارومیه برگزار می‌کنیم تا برخی مشکلات و اختلافات برطرف شود و این موضوع با تأیید رئیس فدراسیون روبرو شد.

وی با اشاره به حضور علی میری در مسابقات جهانی آمریکا تأکید کرد: این موضوع هم برای خود وی و هم استان مزیت‌های مثبتی دارد و پس از چندین سال از استان نماینده‌ای در مسابقات جهانی داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: پس از مسابقات جهانی، مسابقات جاکارتای اندونزی را پیش‌رو داریم که میری و احمدنژاد نامزد شرکت در مسابقات هستند که ارزش آن بالاتر از مسابقات جهانی است.

وی با تجلیل از هیئت وزنه‌برداری شهرستان خوی تصریح کرد: برای تجهیز سالن این شهرستان زحمات بسیاری کشیده شده که جای قدردانی بسیار دارد و سالن استانداردی برای وزنه‌برداران ایجاد شده است که توسط رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افتتاح خواهد شد.

مرادزاده بیان کرد: نهم بهمن ماه هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی را تحویل خواهم داد و از اداره درخواست شده تا نامزدهایی را در نظر بگیرند و ترک هیئت از سوی مسئولان ورزشی استان و فدراسیون وزنه‌برداری مورد قبول نیست ولی بنا به دلایلی برای تصاحب مدیریت هیئت نامزد نمی‌شوم و پیری را به‌عنوان فرد جایگزین معرفی می‌کنم.

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی اضافه کرد: آقای باقرلو به‌عنوان دبیر استانی هیئت انتخاب شده و هماهنگی‌های بعدی هیئت با ایشان است.

وی با اشاره به این تصمیم خود اظهار داشت: هیچ گونه خصومتی بین من و مسئولان ورزشی استان نیست و تصمیم که گرفته‌ام به این موضوعات مربوط نیست و این تصمیم صرفا یک تصمیم شخصی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =