برگزاری جلسه تفسیر قرآن در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان

جلسه تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در لرستان در اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در لرستان با حضور کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در محل نمازخانه این اداره‌کل برگزار شد.

در این جلسه آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در تفسیر آیه ۲۳ سوره مبارکه هود اظهارکرد: در این آیه خداوند متعال صفات مومنان راستین را بیان کرده است این در حالی است که رسیدن به مقام تسلیم و رضا برجسته‌ترین صفات مومنان راستین است.

وی در ادامه به فرا رسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و با بیان اینکه پیامبر اسلام آمد و حال مردم را عوض کرد و باعث دگرگونی در دلها شد، خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام در آن برهه از زمان از عرب جاهلیت، انسانی را ساخت که آنقدر عبادت می‌کرد تا پیشانیش پینه می‌بست.

وی با بیان اینکه زندگی پیامبر اسلام در سایه تسلیم و رضا بود، اضافه کرد: کسانی که اهل صلح و صفا و راضی به رضای خدا هستند اطمینان خاطر بیشتری دارند.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه پیامبر اسلام از عرب بادیه نشین فرهنگ و تمدن اسلامی را به وجود آورد، اضافه کرد: انس با قران باعث آرامش انسان می‌شود لذا باید تدبر در قرآن کریم هر چه بیشتر نهادینه شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =