ایسنا نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از مفقود شدن یک تیم کوهنوردی در اشترانکوه خبر داد.

صارم رضایی  اظهار کرد: بر طبق گزارشات اعلام شده از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان یک تیم کوهنوردی که به قصد صعود به اشترانکوه رفته بودند؛ در راه به علت بارش برف و کولاک شدید مسیر را گم و ناپدید می‌شوند که متاسفانه یک نفر از آنان به علت سرمازدگی شدید فوت می‌کند.

وی با بیان اینکه این تیم از خراسان رضوی به استان آمده بودند، گفت: بلافاصله چهار تیم امداد و نجات کوهستان به محل اعزام و به دنبال این افراد می‌گردند و هنوز اطلاعی از ۱۳ نفر دیگر در دست نیست.

رضایی از گشت‌زنی یک تیم همراه با بالگرد جمعیت در این منطقه خبر داد و افزود: جنازه فرد فوت شده به بیمارستان انتقال داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: کار جستجو و گشت‌زنی توسط نیروهای امداد و نجات ادامه دارد و اطلاعات بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: اخبار تنها از طریق روابط عمومی جمعیت هلال احمر پیگیر شده و به شایعات توجه نشود. اورژانس هوایی الیگودرز اسامی مفقودان، نجات‌یافتگان و تنها فوتی حادثه گرفتار شده تیم 14 نفره کوهنوردی از استان خراسان که در کولاک اشترانکوه لرستان گرفتار شده‌اند را اعلام کرد.

تسنیم نوشت: اورژانس هوایی الیگودرز اسامی مفقودان، نجات‌یافتگان و تنها فوتی حادثه گرفتار شده تیم 14 نفره کوهنوردی از استان خراسان که در کولاک اشترانکوه لرستان گرفتار شده‌اند را اعلام کرد.

اسامی مفقودین: علی حسینی، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مرتضی غلامپور، اکرم حقانی، مهشید جوان‌محمدی، علی قاسم‌زاده، مجید زاده تراب.

اسامی کسانی که نجات یافته‌اند: امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی، سید رضا وحیدی.

ضمناً متأسفانه یکی از مفقودین به نام علیرضا عامری 22 ساله فوت شده است.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =