۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
بیهوشی مرد سال آسیا قبل از بازی پرسپولیس

عبدالکریم حسن بازیکن السد و تیم ملی قطر فاش کرد که پیش از یکی از مسابقات مهم تیمش دچار بیهوشی شده و به بیمارستان رفته است.

به گزارش ورزش سه به نقل از الرایه قطر ، برنده توپ طلای آسیا در سال 2018 در یک گفت و گوی لاید اینستاگرامی گفت:" بعد از اینکه من بیهوش شدم به بیمارستان حمد منتقل شده و چهار روز تحت مراقبت قرار گرفت."

ماجرای عبدالکریم حسن شباهت زیادی به اتفاقی دارد که برای رونالدو ستاره خط حمله تیم ملی برزیل پیش از فینال رقابت های جام جهانی 98 فرانسه رخ داد. رونالدو قبل از بازی بیهوش شد و البته با اصرار عوامل بیرونی بازی کرد اما نتوانست نمایش خوبی داشته باشد. عبدالکریم حسن نیز پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دچرا مشکلی مشابه شده و به دلیل بیهوشی به بیمارستان رفت. هرچند السد توانست در این بازی ها موفق شده به مرحله بالاتر برود اما هیجانی که پیش از این باعث مشکلات قلبی برای او شده بود این بار در بازی با الهلال درنیمه نهایی برای و او السد دردسرساز. شد.

مدافع چپ تیم ملی قطر در ادامه  گفت:" قبلم برای مدت سه دقیقا از کار افتاد اما خداراشکر دوباره به زندگی برگشتم. در بیمارستان اسپیتار تحت آزمایش های دیگری قرار گرفتم و دستگاهی برای اندازه گیری ضربان قلبم به من وصل شد. در تمام این مدت استراحت کامل داشتم و از خانه خارج نشدم. این اتفاق قبل از بازی با پرسپولیس  در لیگ قهرمانان آسیا بود. اما آزمایشان نشان داد که مشکل خاصی ندارم و این اتفاق به خاطر فشار بازی ها بوده و دوباره توانستم به تمرین و مسابقه برگردم."

عبدالکریم اضافه کرد:" بعد از این دوره دشوار همان بازی معروف برابر الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم که من اخراج شدم. در این مسابقه بسیار هیجان زده بودم و اشتباهم این بود که پیراهن داور را گرفتم. بعد از مسابقه سراغش رفتم و با او صحبت کردم. او یکی از دوستان من است و این دقیقا چیزی است که اتفاق افتاد. من اشتباه کردم و مسئولیتش را به عهده می گیرم اما شکست در نهایت مال کل تیم است نه تنها عبدالکریم."

در مورد کسب جایزه بهترین بازیکن آسیا و اینکه آیا انتظار آن را داشت؟ او گفت: وقتی نامه برای من در واتزاپ آمد آنرا باور نکردم چرا که انتظار نداشتم به عنوان مدافع در بین کاندیداها باشم و بتوانم جایزه را بگیرم. چرا که مرسوم است که مهاجمان این جایزه را بگیرند."

او در پاسخ به این سؤال که بهترین بازیکن لیگ قطر از نظرش  کیست ، گفت: اکرم عفیف ستاره السد ، یاسین براهیمی ستاره الریان بهترین های این فصا هستند. اما در مورد بهترین بازیکنی که در السد با او همبازی بوده ام باید بگویم او خلفان ابراهیم است."

عبدالکریم حسن اما فاش کرد که قبل از پیوستن به السد یکی از هواداران الغرافه بوده است:" اگر به السد نمی آمدم دوست داشتم به الغرافه می رفتم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =