پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان به مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

پرسپولیس که عصر روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود در یک بازی پربرخورد توانست با نتیجه‌ی یک بر صفر حریف قدرتمند اصفهانی خود را شکست داده و به مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

پرسپولیس که در حضور خیل عظیم تماشاگرانش به مصاف سپاهان رفته بود، توانست با تک گل مازیار زارع در دقیقه‌ی 12 به این پیروزی دست یابد.

در دقیقه 73 نیز داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد که مازیار زارع آن را به آسمان کوبید.

افشین قطبی و مهدی تاج و هیات مدیره پرسپولیس از تماشاگران ویژه‌ی این دیدار بودند.

پرسپولیس در مرحله‌ی یک چهارم باید به مصاف پاس همدان برود که برنده‌ی این دیدار به مصاف برنده‌ی دیدار راه‌آهن و تراکتورسازی خواهد رفت.

صبای قم در خانه میزبان شموشک نوشهر بود که شاگردان فیروز کریمی نیز با نتیجه‌ی پر گل 6 بر یک شموشک را شکست دادند و به مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کردند. فضلی، کلاه‌کج، همرنگ و بیاتی‌نیا (2گل) و فضلی به ترتیب در دقایق 22، 30، 41 و (49 و 68) و 87 گل‌های صبا را به ثمر رساندند. تک گل شموشک نیز در دقیقه‌ی 46 به ثمر رسید.

امروز راه آهن 4 بر یک از سد برق گذشت و استقلال در ضربات پنالتی در روستای نوش آباد مغلوب تیم دسته اولی مس رفسنجان شد. با این باخت حالا امیر قلعه نویی و واعظ آشتیانی فرصت پیدا می کنند آتش اختلاف شان را علنی کنند. همچنین با باخت سپاهان ، فرهاد کاظمی به پایان دوره کاری اش در اصفهان رسید. او که به شدت میان طرفداران تیم منفور است اعتراف کرد که دیگر ماندن در سپاهان برایش خیلی هم مهم نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 7386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • amir IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۰
    0 0
    ميگم شما خبر نويسان محترم كار وزندگي جز درگير كردن افراد با هم نداريد. درست كاظمي در حد يك مربي كامل براي سپاهان نيست اما آنقدر هم كه شماشورش كرديد در اصفهان منفور نيست . البته قبول دارم سرمربي سپاهاني ها بايد يك ادم منظبط و فني و خارجي باشه چون حرف ايراني كلا اصفهان در خور نداره