مدیریت بحران استان تهران گفت: با هماهنگی استانداری و وزارت کشور تمامی دستگاه‌های اجرایی و آموزشی تهران، برای پنجشنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صادقی به شبکه خبر گفت: تأکید بر این است که مردم در‌جای امن و با هوشیاری کامل باشند. از تردد بی‌مورد در معابر خودداری کنند. یک کیف شامل اقلام خوراکی، آشامیدنی و‌ رادیو‌ به همراه داشته باشند

همچنین با پیشنهاد شورای هماهنگی مدیریت بحران، استاندار البرز با تعطیلی تمامی دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی بجز دستگاه های امدادی، خدمات رسان و عضو ستاد مدیریت بحران در روز پنج شنبه موافقت کرد. مقرر شد بانکهای استان نیز اقدامات لازم را درمورد دایر بودن شعب کشیک در ساعت اداری انجام دهند.

در عین حال اعلام شد که با پیشنهاد مدیریت بحران استان و موافقت استاندار قم فردا پنجشنبه مورخ ۹۶/۹/۳۰ تمامی دستگاههای اجرایی و مراکز آموزشی (مدارس و دانشگاهها) بجز دستگاههای امدادی تعطیل است.

اختلال در شبکه تلفن همراه رفع شد

ایسنا نوشت: دبیر کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات از رفع اختلال پیش آمده در شبکه تلفن همراه و آمادگی وزارت ارتباطات برای ارسال پیامک برای تمامی شهروندان تهرانی خبر داد.

صمدآیی در جلسه ستاد بحران درباره آخرین وضعیت شبکه‌های ارتباطی در تهران اظهار کرد: در لحظات اولیه زلزله به دلیل تعداد تماس‌ها اختلال ایجاد شد که در حال حاضر این اختلال رفع شده و مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اخلالی در سیستم پیامک و اینترت ایجاد نشده بود، تاکید کرد وزارت ارتباطات این آمادگی را دارد تا در صورت اعلام مدیریت بحران‌ به تمامی شهروندان متاثر از زلزله در کوتاه ترین زمان پیامک ارسال کند.

وی از شهروندان خواست از تماس طولانی خوداری کرده و از طریق پیامک با یکدیگری در ارتباط باشند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کامل A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
    0 0
    پس قزوین چی؟ قم چه ربطی داره آخه؟